BasBQ
Beef en Steak

MODUS OPERANDI

 
 
 

Paddy

Stoker
Berichten
272
Vandaag ‘modus operandi’ besteld als mijn kerstgeschenk. Een dikke pil geschreven voor de big green egg. Kost een rib uit je lijf, dus ben benieuwd of het de uitgave ook waard zal zijn.
DED00477-6F24-40EA-9EFF-A550E4AB733B.jpeg
 
Wat een schitterend vooruitzicht!
 
Das niet zomaar een boekje.... Erg gaaf
 
Mooi kerstgeschenk hoor! Maar idd, een rib uit je lijf.
 
Prachtig.. Gaat hier ook mn lijstje. Zal wel mn eigen aankopen lijstje worden met dit soort bedragen :)
 
Wordt half december verwacht, dus ik moet nog even geduld hebben.
 
In de week van 18 december worden ze verwacht. Ik kan niet wachten.... maar zal wel moeten. Mooi vooruitzicht voor de kerstdagen door te komen in ieder geval


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
En? Zag dat ze zijn begonnen met uitleveren ben best nieuwsgierig wat erin staat mbt de hoge prijs?
 
Ziet er goed uit. Kan je wat meer vertellen over het recepten gedeelte? Want ik las ergens dat dit gedeelte als apart boekje erbij zit?
 
Ziet er goed uit. Kan je wat meer vertellen over het recepten gedeelte? Want ik las ergens dat dit gedeelte als apart boekje erbij zit?
In het grote boek staat alles. Alleen zit er nog een grijs boekje (softcover) bij waar alle recepten nogmaals in staan maar dan zonder foto’s.
In dat boek zit nog een notitieboekje om je ervaringen met recepten op te schrijven als herinnering.
Dat laatste had ik eigenlijk verwacht in het grote boek. Nu is het netjes gescheiden natuurlijk maar ik vond de gedachte het boek echt persoonlijk te maken door deze ervaringen/herinneringen erin te schrijven wel heel tof. Dat is nu dus in een simpel dun los boekje.
 
In het grote boek staat alles. Alleen zit er nog een grijs boekje (softcover) bij waar alle recepten nogmaals in staan maar dan zonder foto’s.
In dat boek zit nog een notitieboekje om je ervaringen met recepten op te schrijven als herinnering.
Dat laatste had ik eigenlijk verwacht in het grote boek. Nu is het netjes gescheiden natuurlijk maar ik vond de gedachte het boek echt persoonlijk te maken door deze ervaringen/herinneringen erin te schrijven wel heel tof. Dat is nu dus in een simpel dun los boekje.
Bedankt voor de snelle reply!

Het lijkt mij een mooi boek echter vind ik bijna 200 euro een beetje te gortig. De directie gaat dat niet goedkeuren :p
 
Laatst bewerkt:
zo dan! nou voor bijna € 200,- koop ik wel wat andere hele goede boeken ;-)
 
zo dan! nou voor bijna € 200,- koop ik wel wat andere hele goede boeken ;-)
hahaha, het blijft BGE he, voor wat die dingen kosten kun je zowat elk jaar een nieuwe weber kopen...
 
Ik ben ook heel benieuwd wat je ervan vind. Had hem bijna besteld maar ai die prijs.


Nerd on a bbq (or two)
Grill guru elite large
Grill guru elite compact
Cobb
 
Sommige boeken zijn ook meer bedoelt als collectors items en worden zelfs met de loop der jaren meer waard (verzamelobject).

Zo hebben wij hier nu de 3 boeken van Piet Boon (Nederlands meubel- en interieurontwerper) en daar was ook niet simpel en goedkoop aan te komen (2e hands). Is allemaal maar net waar je van houdt en er voor over hebt :).

Denk dat het BGE boek hier ook nog wel eens op de tafel terecht komt.
558D92A9-A7B8-461D-9025-2C34F3EFF310.jpeg
 
Nieuwsgierig of er mooie recepten instaan die je verrassen, naast wat er zo allemaal is te vinden op forums en het net.

Tijd terug Smokey Goodness het ultieme BBQ boek gekocht. Paar keer doorgebladerd maar nog nooit een recept uit gemaakt. Ligt nu stof te happen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan