BasBQ
Beef en Steak

M'n nieuwe bbq speeltje

patrick1976

Vuurmaker
Berichten
64
Na een tijdje bbq loos te zijn geweest, ( op m'n r?sle smoker nr.1 F150 na ) , na de verkoop van m'n weber 57 premium one touch,
Toch maar weer een nieuwe bbq gekocht. Deze keer een weber 47 original kettle one touch ivory. De 57er had plaats gemaakt voor de r?sle smoker, omdat ik hier meer mee kan, maar ik miste het normale grilwerk. Weer een 57 vond ik een beetje overkill voor het doornee bbqwerk, voor een gezin van 5 personen, dus maar een maatje kleiner genomen.
54e74575469056c89e329e24c0b74614.jpg



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Nice! Offtopic maar hoe bevalt de Rosle F150? Heb zelf gekozen voor de Fornetto Razzo vanwege beschikbaarheid maar deze Rosle vond ik erg handig met zijn wieltjes..

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

 
Niks dan lof over de r?sle, echt een hele fijne smoker, enige is je moet er wel mee leren werken, zeker omdat t mn eerste smoker is, en ik daarvoor alleen maar had gewerkt met een weber 57. Enige wat ik wel heb gedaan is de waterpan aangepast zoals noskos had beschreven op zn site. Scheelt echt een hoop, mooie constante temp, zeker met kokosbriketten van hot devil kan ik m 4 tot 6 uur constant houden zonder bijvullen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan