BasBQ
Beef en Steak

Mini gietijzeren pannetje.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.075
Kwam vandaag een mini gietijzeren pannetje tegen.
Kost nog geen 5? en er zit mix voor brownie of pizza bij.

38226fce0ef25a0fbcaa72d6b942af9b.jpg
 
ziet er leuk uit
 
Die wil ik in m'n schoen!!!!
 
En van wie dan Gerard? Stroopwafelpiet, Droppiet, Kaaspiet? BBQ Piet was er geloof ik nog niet.....
 
Heb er maar gelijk drie gekocht. Goeie tip :D
 
Bitterbal zei:
Morgen eens kijken hoe groot ie nou precies is. Thnx voor de tip.

Diameter van de pannetjes is ongeveer 10cm.
Ik heb er gisteren gelijk 4 gehaald. Voor 5 eu per pannetje zit er bij mijn pannetjes ook nog meel voor pizza. Echt een koopje en ik ga er denk ik nog veel lol van hebben.
 
Ik word helemaal koopziek hier joh... lekkere thermometertjes waar ik er al 4 van heb... nu pannetjes die heel schattig zijn, maar wat moet ik ermee? Wat doen jullie ermee?
 
Sander72 zei:
Ik word helemaal koopziek hier joh... lekkere thermometertjes waar ik er al 4 van heb... nu pannetjes die heel schattig zijn, maar wat moet ik ermee? Wat doen jullie ermee?

Sander, met een hoop gadgets doe je helemaal niks.
Dit pannetje ga ik ook zeker niet iedere keer gebruiken als ik ga barbecuen.
Maar ik ga ze denk ik gebruiken om het 'groente-bladerdeeg hapje' van Ewald en Jet in te maken, of een klein aardappel pannetje ook een lekker toetje behoort tot de mogelijkheden of een lekker eitje voor op de wga.
De tijd zal leren of ik ze vaak ga gebruiken maar voor deze prijs heb ik daar geen moeite mee.
 
Geniaal dingetje om kleine gegratineerde bijgerechtjes in te maken, of als camembert-smelt-ding of quiches of of of... :)
Ik hoop dat ze ze nog hebben bij ons...
 
Terug
Bovenaan Onderaan