BasBQ
Beef en Steak

Mijn zelfbouw smoker locomotief

bluesmobile

Tondelzoeker
Berichten
3
Hoi,
Ik vind het leuk om hier een paar plaatjes te plaatsen van mijn zelfbouw smoker-locomotief. Ik heb er 5 maanden aan gewerkt, er zit een veewagen in (tandemasser), een Belgische propaan tank, stukken van een zuivelfabriek, nog eens 900 kilo staalplaat, marktplaats onderdelen en nog veel meer.
Hij weegt momenteel ruim anderhalve ton en het eindstadium komt nu in zicht. Inmiddels heb ik ook de eerste bevindingen met het smoken en ik moet zeggen dat hij zeer goed controlleerbaar is en redelijk zuinig met hout, ondanks de omvang. Ik heb 3m2 rooster in totaal dus er kan wel een stukje vlees op. Ik heb verschillende smoker systemen gecombineerd en middels schuiven en eigen bedacht systeem kan ik aardig de flow van gassen en termperatuur verdeling beheersen. Uiteraard is dit iets te groot voor de hobby en ik ga er dus meer mee doen. De bel werkt al en de stoomfluit is onderweg  :)
Benieuwd wat jullie er van vinden.  :p

Mvg
Ron
IMG_2680_zpsyn5fhd6p.jpg

hammetjes_zpscpkgtvfo.jpg
IMG_2676_zpsr0azucmw.jpg

IMG_2715_zpsjlrow0rt.jpg

IMG_3012_zpscxutdqt8.jpg

19029237_10213204554810503_2741716028544943838_n_zpswaobtykc.jpg

IMG_2715_zpsjlrow0rt.jpg


 
Echt knap gedaan!!!
Kan je op de verhuurmarkt ook wel iets mee doen denk ik...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
SCHITTEREND !!!!!!!!!!!!!!!!!

En mooi dat ie nog werkt ook  :D !
 
Wat een mooi ding. Heb je ook nog foto's van de bouw?

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

 
Dat is professioneel huisvlijt!
 
Mooi gemaakt!
Ook leuk op festivals
 
G E N I A A A L !!!!!

Moch je nog in de gelegenheid zijn, dan zou ik proberen de wielen van de aanhanger weg te werken, of te verfraaien naar treinwielen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan