BasBQ
Beef en Steak

Mijn vakantie door west Amerika

 
 

Arjan Ebing

Kooltjesharker
Berichten
108
Gisteren thuis gekomen van een 22 daagse reis per touringcar door west Amerika.

Heb het heerlijk naar mijn zin gehad, en heb heerlijk gegeten daar.

Heb in verschillende restaurants gegeten zoals:

Famous Dave's BBQ restaurant in Long Beach (helaas geen foto van genomen) alwaar ik heerlijke baby back ribs heb gegeten.

Het restaurant vind je hier: 300 S Pine Ave, Long Beach, CA 90802, Verenigde Staten

Phil's Barbecue in San Diego



Hier heb ik een heerlijke tri tip sandwich op.

Het restaurant vind je hier: 3750 Sports Arena Blvd San Diego, California 92110


En in Moab heb ik gegeten bij the blu pig barbecue restaurant waar ik ook de baby back ribs heb geprobeerd. (Dit restaurant lag 20 meter van mijn hotel af  ;)  ) heb er helaas geen foto van genomen.

Het restaurant vind je hier: 811 South Main Street Moab, Utah 84532

Mochten jullie ooit 1 van deze plaatsen bezoeken, dan zijn dit alle 3 aanraders!  ;)

Gelukkig had ik een reisleidster die ook erg van barbecuen hield, en was zij zo vriendelijk om op haar vrije dag in San Diego een auto te huren, en me mee te nemen naar Siesel's meat market, alwaar ik een paar leuke rubs heb kunnen scoren, ik zal ze hieronder plaatsen:



















Erg leuke meat market waar ze veel rubs al open hebben staan op de counter, en als je het ze vraagt dan strooien ze wat rub op een stukje slagerspapier, zodat je kan proeven.

Je kunt ze hier vinden:

http://www.bestmeatssandiego.com/locations/

Hierna hebben we nog een vestiging van BBQ's galore bezocht, waar ik de volgende 2 rubs heb gekocht:





BBQ's galore kan je hier vinden: 7450 Clairemont Mesa Blvd, San Diego, CA 92111, Verenigde Staten

Verder heeft ze ons nog meegenomen naar een vestiging van wal Mart, waar ik de volgende leuke spulletjes tegen kwam:








En tot slot heb ik in een mall in San Diego het volgende nog gevonden:



Al met al een geslaagde vakantie voor mij, die ik leuk kon combineren met mijn hobby :D



 
Leuke spulletjes
 
Zo! Das een beste koffer vol


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
dat zijn de souvenirs.....
 
domp zei:
Gelukkig had ik een reisleidster die ook erg van barbecuen hield....


pics or it didn't happen :D

Hey ik heb niet met haar zelf gebarbecued, ze hield er wel van zei ze, als ze niet als reisleidster werkzaam was.

Als zij liegt, lieg ik dus net zo hard mee ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan