BasBQ
Beef en Steak

Mijn UDS

  • Onderwerp starter Vleesklak
  • Startdatum
V

Vleesklak

Gast
In mijn voorsteltopic werd gevraagd naar foto's van mijn uds. Bij deze gooi ik ze op het forum.

Zo zag hij er deze zomer uit.
Een deksel van outdoor chef, 3 bolkranen onderaan en een zijtafeltje gemaakt van cederplanken.
wqyjcj.jpg


De kolenmand met een ketting om makkelijk uit te halen en 3 draadstangen om het hitteschild op te zetten.
qxwjgy.jpg


Een wokpan erboven als hitteschild/druippan
r01s05.jpg


Een beetje creatief geweest. Een opening om de thermometers door te steken.
De bovenkant van de drum afgeplakt met alutape om te verkomen dat de afgeslepen kant krassen maakt in het deksel.
2zzp81x.jpg


Een extra bolkraan gezet om de party q op te zetten.
2zp40u0.jpg


Dan aan de binnenkant een schild gezet zodat de party q niet rechtstreeks op de kolen blaast.
978xat.jpg


En uiteindelijk de party q ook nog wat aangepast. Heb er een oude oplader op aangesloten zodat ik niet meer afhang van de batterijen.
2iaa9lk.jpg

6jdnh4.jpg
 
Mooi hoor!! ben best een beetje jaloers!!! :D
 
De opening van de thermometers vind ik er mooi. Hoe heb je dat gedaan? En belangrijker met wat?
 
dat heb je mooi voor elkaar
 
Mooi met die plank !
 
structor zei:
Nice one! Alleen ik snap niet waarom je de fan niet op de kolen wilt hebben, dat is toch het idee?

Dit is om te voorkomen dat de assen gaan opblazen. Doe dit al een tijd zo en de party q houd de boel goed onder controle.


Ep Woody zei:
De opening van de thermometers vind ik er mooi. Hoe heb je dat gedaan? En belangrijker met wat?

Dat is een baklap die ik bij de Action heb gekocht. Met een klokboor door het aluplaatje en de drum geboord. Dan de baklap ertussen en een kruisje in gesneden.
Vond het nogal prutsen met al de kabels die tussen het deksel liggen.
 
Ziet er mooi maar weinig gebruikt uit. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan