BasBQ
Beef en Steak

Mijn UDS

 
 

Jeroen_S

Stoker
Berichten
411
Na van alles gehoord te hebben en gelezen te hebben wilden ik er ook maar aan gaan geloven, even met het vrouwtje erover hebben voor de goedkeuring :D tuin wordt immers nog kleiner dan dat ie al is :))
En het lekker van een UDS ernaast lijkt mij is dat ik op de weber wat anders kan maken als ik een Low & Slow aan het doen ben.

Even op de bouw het een en ander geshopt bij de bevriende loodgieter, zo gaat ie niet veel kosten :D
Stappenboor geleend van hem en wat pijpjes en kraantjes gekregen. moest zelf natuurlijk nog wel wat dingetjes kopen, maar de eerste verdiensten waren er.

Het vat heb ik nieuw uit de fabriek gekocht, geen coating en hageltje nieuw.



Van de week de kolenmand binnen gekregen, dus nu maar een beetje aan de slag in de kleine uurtjes na mijn werk, ik heb immers de tijd.



En de gaten voor de luchttoevoer alvast geboord, morgen de boor even terugbrengen



Van het weekend denk ik maar even de ophanging maken voor de roosters.
Waar ik wel over aan het twijvelen ben is om hem kaal te maken en opnieuw te spuiten, weet namelijk niet in hoe verre de verf aan de buitenkant tegen de warmte kan.
Ook nog ergens 1 of 2 thermometers bestellen en bedenken hoe ik een gaatje kan maken zodat er geen rook en warmte uitkomt voor de probe.

Al met al is het nu al een leuk projectje.
 
gaaf man, dat zijn de leukere projecten.
Ooit, in de verre toekomst wil ik daar ook nog eens mee gaan knutselen
succes  :)
 
Fantastisch Jeroen, waar heb je dat prachtige vat en dat kolenmandje vandaan?
M.a.w. kan je zoiets gewoon nog een keertje maken maar dan voor je Vriend Sander?
;)
 
netjes hoor. mooi spul.
ik zou gewoon gaan smoken. als de verf er dan afkomt wordt alleen nog maar stoerder  B-)
 
Gaaf wordt een mooie!
 
Zo ik had vandaag weer even een gaatje om wat aan de UDS te doen.

Vandaag maar even de deksel voorzien van een handvat en luchtgaten, de kranen en het rooster bevestigd.




beetje bij beetje komt ie wel af  :D
 
Wow wat glimt hij mooi
 
Nooit uitstellen tot morgen wat je vandaag................
 
Goed begin. Nu op naar de 150
 
Terug
Bovenaan Onderaan