BasBQ
Beef en Steak

Mijn Steven & Me counter.

 
 
 
 

Nosmo

Gerijpt
Berichten
3.741
Om het bijhouden van m'n Steven & Me badge status een beetje makkelijker te maken ga ik hier een lijstje bijhouden.
Ik stel me voor dat er meer mensen zijn die dat willen gaan doen, dus als je je geroepen voelt, gewoon hier onder reageren met je eigen lijstje.

De huidige stand van mijn S&M counter = 5

jaarmaandonderwerp
2012aprilVarkenshaaskarbonades Calzone
2012novemberRunder fajita's  (ingehaald)
2013januariCitroengras Runder Sat?
2013februariEntrecote met bacon en eieren
2013maartVarkenskarbonades in bourbon pekel

   
   
   
   
   
   
   
   
     

   
   
     

   
   
     

   
   
     
 
hoeveel zijn dan een badge?
 
Piet even lid van de controllersite worden, kun je dit makkelijk bijhouden plus een mooi staafgrafiekje ;)
Ik wil nog even een bccode maken zodat je ook je steven en me code ook makkelijk in je onderschrift kunt zetten.
 
structor zei:
Piet even lid van de controllersite worden, kun je dit makkelijk bijhouden plus een mooi staafgrafiekje ;)
Ik wil nog even een bccode maken zodat je ook je steven en me code ook makkelijk in je onderschrift kunt zetten.

Dacht ik niet! ;)
 
Sst, dat is dubbele controle ;)
 
Kuch....hint....... ;)
 
ChrisMaes zei:
Boldeagle zei:
Kuch....hint....... ;)
Proficiat met je badge!

Nu nog een fotobadge en je hebt ze allemaal :)

Doe mijn best maar de concurentie is hevig ! (wel leuk, dat dan weer wel)
 
Het wordt hoog tijd dat ik wat in ga halen dus vandaag naar de Makro geweest voor zalm. Verse zalm in de aanbieding dus een mooie zijde meegenomen. Ik ben nog steeds aan mijn vrouw verplicht zalm op de Q te maken dus dat gaat van het weekend gebeuren. Aangezien ik geen visliefhebber ben ook maar even een Entrecote gescoord zodat ik ook februari in kan lossen. Morgen karbonades uit de vriezer halen en ik scoor er 3 in een weekend  :D
Programma:
Vrijdag zalm op een plankje + Entrecote met bacon en eieren
Zaterdag Karbonades in bourbonpekel
Zondag Zalm met kriekenbier
 
Ik kan heel eerlijk zeggen dat er tot nu niets is tegen gevallen, Sommige wat minder, maar slecht...nee.
Succes met je S&M weekend.........die afkoring ziet er nu opeens wat raar uit  ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan