BasBQ
Beef en Steak

Mijn poging tot pulled pork

Ik ben al blij als ik bij de lokale slager buikribben kan bestellen . Laatste keer dat ik dat probeerde heb ik na 10 minuten uitleg maar de reguliere ribbels meegenomen, ook dikbevleesd zei ze niks. Kijk ik later op de site van ze, staat het gewoon allemaal wel....
 
Jah ik kwam aan met de vraag om een Boston budd maar de slager had werkelijk geen flauw idee waar ik het over heb.
Bij dezelfde man had ik ook al eens om buik ribben gevraagd in plaats van krabbetjes...
Voor spareribs te maken.
10 minuten het erover gehad met hem, maar het was echt alsof we een andere taal spreken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
Die krabbetjes heb ik ook een leer proberen te krijgen bij een andere slager, maar dat waren ook wel eens gewoon buikribben, aldus de slager.... Owkeeeeee, en door....
 
SilverFox zei:
Die krabbetjes heb ik ook een leer proberen te krijgen bij een andere slager, maar dat waren ook wel eens gewoon buikribben, aldus de slager.... Owkeeeeee, en door....
Waar kom je vamdaan dan silver

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Enschede :)
Heb me adresjes tegenwoordig wel, maar soms.... Binnenkort maar eens in conclaaf met een lokale slager uit hengelo.
 
SilverFox zei:
Enschede :)
Heb me adresjes tegenwoordig wel, maar soms.... Binnenkort maar eens in conclaaf met een lokale slager uit hengelo.

Houd me op de hoogte als je een goede slager vind in Hengelo...

Ik kan er geen vinden in Hengelo en heb na een discussie met een slager die zei dat ossenhaas hetzelfde is al Diamanthaas de zoektocht in Hengelo gestaakt...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan