BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Als je bij de Makro binnen mag; de diepvries Pizza deegbollen zijn meer dan prima voor luie pizzabakkers als ik :p

Dan moet je 'echt' wel lui zijn vermits pizzadeeg op een paar minuten gemaakt is :ROFLMAO:

In de vriendenkring zijn er 2 vrienden die er gewoon een broodbakmachine van DOMO voor gebruiken. Alles erin en laat maar gaan :ROFLMAO:
 
Die heb ik ook in mijn handen gehad en toch weer terug gelegd in de diepvries. Is het wat?

Naar mijn mening wel...... ongetwijfeld geeft helemaal zelf maken een nog beter resultaat maar daar kan ik niet altijd de tijd voor vinden. Deze bollen zijn lekkerder (en echter 🙃) dan de opgerolde bodems van de Appie. Toevallig vanavond calzone mee gemaakt en die waren weer erg lekker;

IMG_2270.jpeg
 
Dank voor de tips allemaal.

Wij hebben nu dit recept geprobeerd voor de snelheid, uiteraard heeft zelf maken de voorkeur zodat vriendinlief met haar keukenmachine enso aan de slag kan ;) En dit is één van de dingen die voor haar doen hoog op het lijstje staat, dus die zal zich er wel in verdiepen :)
 
Hier is afgelopen weekend dan eindelijk de pizza steen van Kamado Joe zelf binnen gekomen. Het voelde voor mij toch een beetje als vreemdgaan als ik er een andere steen op zou leggen maar na 5 maanden was die dan eindelijk op voorraad :) Uiteraard gelijk op de test, nu is het zoekende naar de perfecte pizza deeg :Dt
Per 500 gram bloem of Italiaans 00 meel 7 gram gist, 10 gram zout, 250ml lauwwarm water en 2 eetlepels olijfolie.

Gist in water oplossen en paar minuten laten staan. Bloem in bak of op werkblad. Water en olijfolie bij bloem. Kneden. Zout erbij. Verder kneden. 1,5 uur laten rijzen. Als het te nat is, wat bloem erbij.

Alles wat je over hebt qua klaar deeg kan je zelf invriezen. Strak in folie rollen en dan het beste in ziplock bag. Vlak voor gebruik dan uit vriezer halen. Rijst namelijk verder zodra het ontdooit is.
 
Per 500 gram bloem of Italiaans 00 meel 7 gram gist, 10 gram zout, 250ml lauwwarm water en 2 eetlepels olijfolie.

Gist in water oplossen en paar minuten laten staan. Bloem in bak of op werkblad. Water en olijfolie bij bloem. Kneden. Zout erbij. Verder kneden. 1,5 uur laten rijzen. Als het te nat is, wat bloem erbij.

Alles wat je over hebt qua klaar deeg kan je zelf invriezen. Strak in folie rollen en dan het beste in ziplock bag. Vlak voor gebruik dan uit vriezer halen. Rijst namelijk verder zodra het ontdooit is.
gebruik dit recept ook. je kan ook de helft van het gist pakken en 4 uur laten rijzen, net wat je lekkerder vindt.
 
gebruik dit recept ook. je kan ook de helft van het gist pakken en 4 uur laten rijzen, net wat je lekkerder vindt.
Is dat van dat gedroogde gist?
 
Per 500 gram bloem of Italiaans 00 meel 7 gram gist, 10 gram zout, 250ml lauwwarm water en 2 eetlepels olijfolie.

Gist in water oplossen en paar minuten laten staan. Bloem in bak of op werkblad. Water en olijfolie bij bloem. Kneden. Zout erbij. Verder kneden. 1,5 uur laten rijzen. Als het te nat is, wat bloem erbij.

Alles wat je over hebt qua klaar deeg kan je zelf invriezen. Strak in folie rollen en dan het beste in ziplock bag. Vlak voor gebruik dan uit vriezer halen. Rijst namelijk verder zodra het ontdooit is.
Klinkt nu al goed!!
 
Waar heb je die gevonden? Ik zou deze ook graag willen aanschaffen. Zitten de iozet stukken voor worsten er nu bij?
Ik gebruik deze op mijn werk ook en als ik me niet vergis zitten de opzetstukken voor worst er bij, die zitten opgeborgen in de zwarte aanstamper die je gebruikt om het vlees door de molen te drukken.
 
Waar heb je die gevonden? Ik zou deze ook graag willen aanschaffen. Zitten de opzet stukken voor worsten er nu bij?
Heb er lang op moeten wachten. Begin dit jaar besteld bij otto.nl. Zending was een aantal keer vertraagd omdat die niet op voorraad was. Maar nu toch geleverd gelukkig

 
Heb er lang op moeten wachten. Begin dit jaar besteld bij otto.nl. Zending was een aantal keer vertraagd omdat die niet op voorraad was. Maar nu toch geleverd gelukkig


handig ding, gebruik die ook.

Niet in de vaatwas steken anders wordt die lelijk.
 
Heb er lang op moeten wachten. Begin dit jaar besteld bij otto.nl. Zending was een aantal keer vertraagd omdat die niet op voorraad was. Maar nu toch geleverd gelukkig

En nog heel interessante prijs! Ga ik eens verder bekijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan