BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

De mop was er al een paar dagen, maar vandaag de bak om roosters te kuisen.

De ash basket wil maar niet door komen :mad:

DD08EAA7-7702-414A-B8FC-B3BF4DC72B9A.jpeg
 
Eindelijk de nieuwe DIY smoker in de achtertuin gezet. Na zo'n 9 maanden savonds wat prutsen eindelijk af. Nog even een definitieve plek zoeken en de meters monteren, zaterdag testen :)

Meer foto's zullen nog volgen in het DIY topic.
0d034286430bac8a78ac047d690f6edb.jpg


Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
Prachtig bakbeest! Knap gedaan
 
Eindelijk de nieuwe DIY smoker in de achtertuin gezet. Na zo'n 9 maanden savonds wat prutsen eindelijk af. Nog even een definitieve plek zoeken en de meters monteren, zaterdag testen :)

Meer foto's zullen nog volgen in het DIY topic.
0d034286430bac8a78ac047d690f6edb.jpg


Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
Zou haast een cursus lassen nemen.... prachtige machine !
 
Gister toch meer ffkes 2 nieuwe doosjes houtskool opgehaald, benieuwd naar deze doosjes. Ik dit keer een medium en hard variant gekozen :)

IMG_20201112_175109.jpg
 
Eindelijk de nieuwe DIY smoker in de achtertuin gezet. Na zo'n 9 maanden savonds wat prutsen eindelijk af. Nog even een definitieve plek zoeken en de meters monteren, zaterdag testen :)

Meer foto's zullen nog volgen in het DIY topic.
0d034286430bac8a78ac047d690f6edb.jpg


Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
Diepe buiging, gaaf ding zeg...
 
Rij al effe motor en kn knopen
Bij Vuur & Rook hebben ze zich een keer afgevraagd hoe ik 2 zakken hool en pannen zou meenemen. Gewoon op de motor, toen wel m’n zijkoffers aan de motor.
Zakken erop geknoopt en gaan 😊👍🏻👍🏻

jouw knoopkunsten zeggen niks over de kwaliteit van verpakking hé...
 
jouw knoopkunsten zeggen niks over de kwaliteit van verpakking hé...

Klopt, maar als de verpakking niet goed voelt begin ik er niet aan. Zekers niet als ik de “snelweg” waar je maar 100 mag, op moet
 
Omdat de vuurkorf door de buren niet echt op prijs gesteld wordt door de buren en om in de winter toch een beetje warm te blijven tijdens de winter BBQ:
Gravity Grill Elite.jpeg

Een Gravity Grill Elite, gestookt op pellets. Op het bovendeel kun je bakken/braden (tussen de 170 en 350 graden) en in de oven rechts tussen de 150 en 250 graden.

Daarnaast geeft hij nog een bult aan warmte af, erg comfortabel! Omdat de vuurkamer helemaal afgesloten is van de oven, kun je gewone stookpellets gebruiken, dus is ook nog eens goedkoop stoken. Komt nauwelijks rook vanaf, dus buren ook minder te klagen.

Alleen nog even uitzoeken of ik deze ook gewoon kan seasonen met olie, uit de verpakking waren een aantal plekken al licht geroest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan