BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mooie serveerplank. Was heb je die vandaan?
 
Morgen komt het volgende qua houtskool:
Flames & Flavour Europees (9KG) + Cubaans Marabu (13KG) Houtskool

En vrijdag hopelijk mijn Thermoworks Smoke. @noskos, jij hebt mij dankzij jouw review en ervaringen over de streep getrokken :)
 
Mooi voorraadje kruiden om de kast bij te vullen👍

20200929_184246.jpg
 
Welkom bij de club! Ik heb mijn bestelling van Van Beekum ook vandaag binnen. Kan jij die sandelhout omschrijven?
Hmmm. Moeilijk zeg. Ben ik niet goed in.... volgens mijn vriendin ruikt het naar kerst. Ik vindt het meer naar zoethout zonder zoet ruiken. Houtig, ver weg iets van ceder en balsa hout iets richting paprikapoeder... lekker duidelijk he?😂 Om zo te proeven nog geen wow gevoel maar denk dat het samen met andere kruiden iets bijzonders geeft. Misschien andere vleesvrienden die beter zijn in een omschrijving?
 
Hmmm. Moeilijk zeg. Ben ik niet goed in.... volgens mijn vriendin ruikt het naar kerst. Ik vindt het meer naar zoethout zonder zoet ruiken. Houtig, ver weg iets van ceder en balsa hout iets richting paprikapoeder... lekker duidelijk he?😂 Om zo te proeven nog geen wow gevoel maar denk dat het samen met andere kruiden iets bijzonders geeft. Misschien andere vleesvrienden die beter zijn in een omschrijving?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen haha. Waar wil je het bij gaan gebruiken?
 
Ik kan me er wel iets bij voorstellen haha. Waar wil je het bij gaan gebruiken?
Heb nog geen idee. Kon het niet laten dit te bestellen. Hou wel van proberen dus daar past dit goed bij. Voor mijn gevoel moet het goed samen gaan met rood vlees... Als ik er een fijne rub oid voor gevonden heb zal ik het laten weten👍
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Voor de eerste keer eens online vlees besteld...
Mooi pakketje voor één stuk o_O, wel perfecte service, netjes op tijd geleverd en alles was nog goed bevroren.
Volgende keer maar eens wat meer bestellen en de vriezer wat vullen :p
PP1.jpeg
PP2.jpeg

3,5kg Boston Butt gaat hier zaterdag op de Outdoor Chef voor een PP-sessie (ik moet dat knorretje toch eens binnenhalen).
Niet men eerste PP, maar wel voor het eerst met Boston Butt.

Heeft er iemand trouwens ooit al iets gedaan met het getrimde vet van zo'n stuk?
 
Via marktplaats een nieuwe hoes voor mijn Bastard Large kunnen scoren, tevens ha de beste man er nog een nieuwe borstel bij.

Mooie van deze hoes is dat die ook ventilatie stroken aan de bovenzijde heeft.

c038aba4fe5ce5fd4ba53afaae7fb3ed.jpg

9926d81e757243cbf9e3b7ec92accb2e.jpg

3bafa2932bad0a331a53210396673a87.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mijn Thermoworks Smoke is een dag eerder dan gepland binnengekomen :) Dat is nog eens een fijne verrassing na zo'n beladen dag.
Ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Ik ben nog in afwachting van mijn smoke. Have fun ermee in ieder geval
 
Je moet er iets voor over hebben.
Kreeg eerst niet gevonden op de site van de IKEA het bekende rekje 😱, maar gelukkig hebben we het forum 😊👍🏻👍🏻.
Het is geen borden rek maar een pannendeksel rek. Je moet het maar verzinnen.

Omdat de planning vandaag is dat ik’m nodig had dacht ik effe met de motor naar de IKEA Utrecht te rijden en weer terug. Nu werk ik in Utrecht en is het nog geen omrijden om er langs te gaan, maar dan moet je er wel aan denken 😁. Maar het is beide gelukt, maar wat een drukte binnen en voor de kassa’s 😡

Heb er dan ook gelijk maar 2 genomen


1601817174918.jpeg
 
Ik werd helemaal krankjorum van mijn margrietschijf. Zelfs de bekende oplossing helpt niet (ringetje verbuigen of er tussen heeft het voor één dag opgelost). De knoop maar doorgehakt en de Smokeware Chimney Cap besteld :)
 
Ik werd helemaal krankjorum van mijn margrietschijf. Zelfs de bekende oplossing helpt niet (ringetje verbuigen of er tussen heeft het voor één dag opgelost). De knoop maar doorgehakt en de Smokeware Chimney Cap besteld :)

Bij mij werkt de kromme rondel goed. Eens kijken wat die smokeware is
 
Wat nieuw gietijzer besteld van windmill door de aanbieding bij welkoop :)
86bdab1e884f9073979e2b88edab7faa.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan