BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

mooi schort
 
Een cobb gekocht om wat kleiner spul te kunnen doen op de camping.



 
Mooie aanschaf.
Wat is eigenlijk de doorslaggevende reden om een cobb te kiezen ipv bijvoorbeeld een wga?
 
Niet specifiek een reden voor.

Heb hem gekocht om op de camping te gebruiken.
Op tafel zetten wat briketten erin en klaar.

Zo kunnen we hem tussen ons in zetten en rustig wachten tot het klaar is.

Vanavond getest.
Gegrilde paprika.
Kippedijfilet met rub en een worstje gegaard en gerookt met wat beukenhout.

Zalig

Edit.......
Ik vindt de cobb er gewoon wel leuk bij staan.
De wga oogt m.i wat minder.

Maar dat is een kwestie van smaak.
 
Mooie aanschaf. Heb er zelf ook een. Ideaal ding, alleen is de temperatuur niet te regelen dmv lucht schuiven. Maar als je eenmaal door heb hoeveel briketten je nodig hebt voor een bepaalde temperatuur, dan kan je er aardig low en slow mee doen. Moink-balls, ribs, rollade, buikspek, bcc, enzovoort is er hier al op gemaakt.
 
Net even 30 kilo cocos briketten van ecobrassa besteld bij een forumsponsor.
Boel geld maar dan kan ik de cobb wel een paar keer mee vullen op de camping

Edit.

Volgens mij was het toch geen sponsor.

Jammer want bestel graag bij sponsors maar heb me vergist.
 
Nou,

Niet echt een bbq aanwinst maar de Stappenboor om de gaten in mijn toekomstige UDS te boren.

En gelijktijdig is er 30 kg cocos briketten bezorgt door eco-Logic, was Mooi snel binnen.
 
Na wat vertraging afgelopen zaterdag de primo oval large binnen gekregen van de sponsor :)
Helemaal blij, staat nu nog op de grond maar deze zomer komt er een tafel waar die in/op kan. De eerste run, wat zalm en kip, was meteen heerlijk!
5a9d088c2781b3aa0c2d55100384c9f6.jpg
 
Daar ga je veel plezier aan beleven!
 
RoelsRules zei:
Na wat vertraging afgelopen zaterdag de primo oval large binnen gekregen van de sponsor :)
Helemaal blij, staat nu nog op de grond maar deze zomer komt er een tafel waar die in/op kan. De eerste run, wat zalm en kip, was meteen heerlijk!
5a9d088c2781b3aa0c2d55100384c9f6.jpg

Mooi hoor zo'n glimmende Primo!

Veel plezier ermee!
 
Al een tijdje gebruik ik de Terlanco kokosbriketten naar volle tevredenheid (uitstekende prijs/prestatie verhouding) Voorraad eergisteren weer aangevuld en gisteren voor het eerst hun restaurant houtskool getest. Eerste indruk is erg goed!

voorraad.jpg

 
Die gele zakken heb ik hier weleens eerder gezien, zijn die niet ook bij andere zaken verkrijgbaar?
 
iquse75 zei:
Al een tijdje gebruik ik de Terlanco kokosbriketten naar volle tevredenheid (uitstekende prijs/prestatie verhouding) Voorraad eergisteren weer aangevuld en gisteren voor het eerst hun restaurant houtskool getest. Eerste indruk is erg goed!

voorraad.jpg

Ha, die witte zakken haal ik ook hier bij de Welkoop!
 
Die gele zag ik vandaag bij de Intratuin in Enschede. Peko 10kg houtskool... 27 euro zoveel.... Goed, voor dat geld geen peko voor mij :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan