BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Goed verwend met de verjaardag.
In random volgorde:
WGA
Kerntemp (handmodelletje)
Smart BBQ - Julius Jaspers
Weber Schoonmaakborstel
Rookhout
Pizzasteen voor de mastertouch
656ffdf76777c9cdb6f966efa9629b7f.jpg
 
Mooi hoor. Niks te klagen zeg ik.
 
prachtige cadeaus Marcel  :)
 
Fijne nieuwe spulletjes Marcel, nog van harte kerel!
 
Na een paar weken, meerdere mails en diverse telefoontjes is m'n Black Basterd accessoire pakket dan eindelijk binnen. Nu kan ik eindelijk low en slow op de kamado!! (zal je net zien dat we er dit weekend niet zijn :(

8f2372a7efd4deb77d0856a47b62e1cf.jpg

 
Na een half jaar ruzie gemaakt te hebben met een Lidl vacumeermachine (werkt op zich prima voor dat geld, je moet er allen even het geduld voor hebben, en dat heb ik niet) toch maar voor het echte werk gegaan.
Een foodsaver V2860 aangeschaft voor de komende verjaardag, wat een heerlijkheid om hier mee te werken. Nu nog even uitvogelen welke maten zakken het handigste zijn.
De lade ligt al wel vol met 20x20 en 15x20cm en met een aantal rollen voor de ribbels. (langleve marmelot)
 
Fijn apparaat rebus! Heb er zelf ook veel plezier van.  Qua zakken ben ik er nog niet uit. Marmelot of vacu?mgigant... Heb nu van vacu?mgigant en dat bevalt wel prima. Marmelot nog te weinig gebruikt om te kunnen vergelijken.
 
Nice.
Ik denk dat dat mijn kerstkado gaat worden  :D
 
Lekker compact oventje besteld.
Kreeg er houtmot bij.
Leuke gift. Kan meteen aan de slag  :D
 
Nice...  :D
 
Vandaag binnen gekregen mijn Looft Lighter en Dutch Oven!!
Beetje jammer dat ik dit weekend te druk ben met de Halloweenfeestjes en volgende week Museumnacht is... Wellicht toch maar even tussendoor kijken hoe lekker die Lighter werkt en een lekker stoofpotje op mn Bastard!
 
Ridevi71 zei:
Lekker compact oventje besteld.
Kreeg er houtmot bij.
Leuke gift. Kan meteen aan de slag  :D
Plaatje
Nice, ik heb er hier een van Cameron maar het principe is hetzelfde volgens mij. Ga je veel plezier aan beleven!

Die looft lighter is wel een handig ding lijkt het zo... Dit draadje is niet goed voor de portemonnee :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan