BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Keuzekorting gok ik. Bouwmarkten krijgen een steeds groter assortiment. Zagd at je via gamma ook al heeeel vele weber spullen kan kopen en als ze dan keuzekorting hebben scheelt het lekker:)
 
dannycnl zei:
Keuzekorting gok ik. Bouwmarkten krijgen een steeds groter assortiment. Zagd at je via gamma ook al heeeel vele weber spullen kan kopen en als ze dan keuzekorting hebben scheelt het lekker:)

Klopt, gekocht met de 25% kortingsbon. Scheelt toch 25 euries ;)
 
mooie score, maar waarom ga je voor weber briketten?
 
Leo+1
 
Leo +1
 
Leo zei:
mooie score, maar waarom ga je voor weber briketten?

Ik was opzoek naar kokos briketten. Deze kon ik niet vinden. Toen kwam de aanbieding van de gamma voorbij. Gelijk maar even ingeslagen.

Ik zag vannacht via het forum een aantal adresjes waar ik ze kan krijgen. Moet ze toch maar eens uitproberen.
 
Maccie zei:
Leo zei:
mooie score, maar waarom ga je voor weber briketten?

Ik was opzoek naar kokos briketten. Deze kon ik niet vinden. Toen kwam de aanbieding van de gamma voorbij. Gelijk maar even ingeslagen.

Ik zag vannacht via het forum een aantal adresjes waar ik ze kan krijgen. Moet ze toch maar eens uitproberen.

Die kan je volgende maand toch proberen ;)
 
je kan via het genootschap korting krijgen op ecobrasa
 
Leo zei:
je kan via het genootschap korting krijgen op ecobrasa

Waar, hoeveel en hoe Leo? Wat maakt ze beter dan Weber en andere briketten? Ik heb geen smoker maar alleen bbq's maakt het dan nog wat uit?
 
Weber maakt hele goede BBQ's en daar moeten ze het bij houden  :D
 
Ik heb nooit problemen met de weber briketten. Ik heb even gekeken maar vind de ecobrasa wel extreem veel duurder. Wat maakt dat ze dat grote prijsverschil waard zijn? Hebben  ze naast de hierboven genoemde punten bijvoorbeeld ook mer brand uren?
 
Ati zei:
Ik heb nooit problemen met de weber briketten. Ik heb even gekeken maar vind de ecobrasa wel extreem veel duurder. Wat maakt dat ze dat grote prijsverschil waard zijn? Hebben  ze naast de hierboven genoemde punten bijvoorbeeld ook mer brand uren?


Hierbij een youtube link met een test. Opzich wel een mooie test.


Flamy Coco vs Weber - Veroorzaken speklapjes vlammen bij Flamy kokos briketten?




Leo zei:
via dit draadje:  http://www.bbqgenootschap.nl/forum/forum-aanbiedingen/ecobrasa-briketten/

Ik stook in mijn bbq's ook niks anders als ecobrasa.
De weber briketten zijn bruinkool, daar komt stank vanaf en ze geven een heleboel gele as.
Bij ecobrasa heb je bijna geen as


Ik zit zelf te kijken om deze week eens via BBQBoel aan te schaffen met 15% korting.


http://www.bbqgenootschap.nl/forum/de-rookkamer/bbqboel-nl-mijn-nieuwe-uitdaging/


en dan de bricos kokos briketten.


http://www.bbqboel.nl/c-2470408/om-te-stoken-brandstof-houtskool-briketten/
 
Dank voor alle feedback. Ik hou het nog even bij Weber vanwege het prijsverschil. Als er een aantrekkelijke aanbieding ecobrasa voorbij komt zal ik ze zeker uitproberen.
 
Net even opgehaald na een Marktplaats aankoop:

UQJhfZz.jpg


Een Weber Smokey Mountain 47 voor slechts 100,-
 
Zeker mooi prijsje #jaloers
 
Terug
Bovenaan Onderaan