Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooooh een Yakiniku. Mooi ding.Ik gebruik de Acacia van hun.Vandaag mijn kamado in ontvangst mogen nemen !!!
Erg blij mee ...
Bekijk bijlage 62881
Bekijk bijlage 62882
Gefeliciteerd . Altijd leuk om aan de gang te gaan met pizza’s flammkuchen en desserts op de pizzasteen!Voor de verjaardag een pizza steen gehad.Bekijk bijlage 63151
Geinig zat hier gister nog naar te kijke op de website, wat vroegen ze er nog voor met "beschadiging"?Supertoffe pkgo grill gekocht in de aanbieding bij vuurenrook.
Zou een beschadiging op zitten maar is niet eens zichtbaar.
Het portable idee is wel naar amerikaanse standaarden, dus is niet klein en weegt bijna 20 kilo.
Bekijk bijlage 63267
Is die WGA nog wat in orde en zitten er wat extra's bij?Hij was nu 300 ipv 500nogwat.
De wga gaat nu de deur uit want dit vind ik een veel leuker ding
prachtig man, allemaal voor eigen gebruik?
geen betere raad dan voorraadprachtig man, allemaal voor eigen gebruik?
Er bestaat nooit zoiets als TEVEEL houtskool en als dat wel zo is helpt dit forum je er wel vanaf
Ik deel het samen met een grill fanaat bij ons in het dorp. En ja, het is voor recreatief gebruik.Denk dat Thunderflash iets meer droge ruimte over heeft dan de gemiddelde bbqer. (uitzonderingen daar gelaten)
Mooie voorraad.. hoe lang doe je met een Pallet Hkool? En gebruik je enkel Maribu?
Is dit recreatief gebruik?
Ik was de 29e jarig..
Pracht cadeau! Jij ook van harte gefeliciteerd nog dan!