BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Braadslede van de ikea. Maar dacht dat die maar half zo groot waren. Eens zien wat ik ermee kan doen zo groot

B2D89D46-2946-4F28-A3AF-5ED5BC30A4AB.jpeg
 
Dit is de grootste.. er zijn ook kleinere
Mijn vrouw zei dat er geen kleinere waren. Ff op de website kijken.
Nu, mss handig om PP op te maken ipv op rooster zn lekbak. Of kan dat niet hiermee?

Edit: zie net dat de kleinere zonder rooster zijn.
 
Mijn vrouw zei dat er geen kleinere waren. Ff op de website kijken.
Nu, mss handig om PP op te maken ipv op rooster zn lekbak. Of kan dat niet hiermee?

Edit: zie net dat de kleinere zonder rooster zijn.
Kan gewoon, gebruik deze ook als lekbak en heb ook het kleinere broertje samen passen ze mooi in de Big Joe
 
Rotisserie 57 cm voor op de mt57, gelijk een kip eraan om uit te proberen! 😍

IMG_20211202_173140.jpg


IMG_20211202_171944.jpg
 
Gewoon kopen die Meater+, hoe eerder je hem kan gebruiken hoe goedkoper die wordt
Ik vind het een topper, voor een weber moet je af en toe het blokje dichtbij de ketel houden voor je bereik

Verstuurd vanaf mijn SM-G770F met Tapatalk
 
Gebruik code STEF10 op de meater site voor 10% korting.
Nee, is niet van mij heb het gevonden en het werkt.
@administrator, als ik geen codes mag plaatsen, dan mag deze post weg.

SmartSelect_20211207-013059_Chrome.jpg
 
Als ik het blokje bij de meater plus langs de wsm plaats, kom ik net van de veranda tot bij de woonkamer met het bereik. Dit is een open stuk van ca 8 meter met flinke raampartij. Dat viel me echt wel tegen. De genoemde 50 meter ga je nooit redden. Zelfs niet met open veld. Verders werkt deze prima.

Update:
Meater link in. Meter cloud.
 
Laatst bewerkt:
Als ik het blokje bij de meater plus langs de wsm plaats, kom ik net van de veranda tot bij de woonkamer met het bereik. Dit is een open stuk van ca 8 meter met flinke raampartij. Dat viel me echt wel tegen. De genoemde 50 meter ga je nooit redden. Zelfs niet met open veld. Verders werkt deze prima.

Dat is met al die dingen. Vooral een raampartij vinden dat soort verbindingen niet leuk. Ik weet niet zeker, maar volgens mij heeft het met de coating op hr++ glas te maken.
 
Sinterklaas is vroeg geweest dit jaar.

Al een paar keer te laat geweest met bestelen toen hij in de aanbieding was dus nu gelijk de
Black-Friday aanbieding van de Lidl besteld.

is hij echt nodig? neuh niet echt. 🙈

maar heb nu wel iets in alle maten. En de wederhelft overtuigt dat hij nodig was voor de groentes.
Was een mooie aanbieding inderdaad, heb deze eergisteren zelf ook binnen gekregen, bevalt goed hier. Is een stuk sneller op temperatuur dan de grote kamado die ik heb staan :) Heb jij toevallig een platesetter gevonden die past in dit model? Want voor 26.5cm blijkt dat een lastige opgave te zijn merk ik. Of heb je eventueel een goed alternatief voor een platesetter?
 
Was een mooie aanbieding inderdaad, heb deze eergisteren zelf ook binnen gekregen, bevalt goed hier. Is een stuk sneller op temperatuur dan de grote kamado die ik heb staan :) Heb jij toevallig een platesetter gevonden die past in dit model? Want voor 26.5cm blijkt dat een lastige opgave te zijn merk ik. Of heb je eventueel een goed alternatief voor een platesetter?
Nee nog geen platesetter voor gevonden.
(Ook nog niet echt naar gezocht)

was eigenlijk van plan een soort van plantenbakje/schaal met een slijptol te mishandelen.
 
Ik heb ze altijd aan mij laten voorbij gaan omdat ze zelfs op Ali incl. verzending vrij duur waren. Maar heb er dan meer dan een jaar niet meer naar gekeken. Maar vermits iemand hier een link zette van Amazon waar ze maar iets van €11 het stuk kostten, heb ik ze maar besteld gehad.

Buiten jalepeno's eens zien wat er nog allemaal in kan :cool:

788C90AE-A399-4208-A65C-263E3946CCC7.jpeg
 
Maar vermits iemand hier een link zette van Amazon waar ze maar iets van €11 het stuk kostten, heb ik ze maar besteld gehad.

Sorry…. 😉


maar alle ideeën wat nog meer kan is van harte welkom!
 
schalen van de Zweedse BBQ winkel .
Aaah de Qkea
 
Terug
Bovenaan Onderaan