BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

17687C19-DD94-434D-AD5A-1B1BF0CD6EDF.jpeg

Vandaag mijn nieuwe Aansteker binnen gehad! Ben benieuwd hoe deze gaat bevallen! 🤗
 
Mooi spul, gebruik het al een tijd naar tevredenheid! Zit bij mij wel een kleine bug in de software waar je even rekening mee moet houden! Wanneer je de billows hebt aangesloten en je de kerntemp. Van prob 1 aanpast wil de temperatuur van de billows wel is mee veranderen. Deze moet je dus ff checken en eventueel bijstellen.
Wordt wel aangewerkt door ze.

Veel plezier er van!! En dat gaat lukken😀
 
Laatst bewerkt:
Sneu dat daar niet automatisch die adapter bij zit. Kan ik er ff niets mee. Vriend van me is schooldirecteur en die kan dat op het werk ff laten maken. Maar in BE is er deze week geen les en volgende week vakantie.
 
Sneu dat daar niet automatisch die adapter bij zit. Kan ik er ff niets mee. Vriend van me is schooldirecteur en die kan dat op het werk ff laten maken. Maar in BE is er deze week geen les en volgende week vakantie.
Kan je in tussentijd niets van karton/hout/plastiek/... maken?
 
Damn. Ik was enorm blij met mijn Dutch Oven met mijn verjaardag, maar met jou kado was ik nog meer in de wolken geweest. Wat een messen seg.
 
Al een paar weken in bezit maar nu pas wat foto's kunnen plaatsen. Al even droog gebrand afgelopen week maar hoop dit weekend echt even los te gaan met een stukje procureur van 2,5 kilo. Je wil niet weten hoe blij ik ben met deze aanschaf.
Potver, bijna de hele Weber familie compleet. En alles ziet eruit als nieuw. Heb de foto's even laten zien aan de "baas" maar kreeg niet de indruk at ik dit ook voor elkaar ga krijgen :ROFLMAO: Mooi setje zo en die summit kriebelt wel hoor!
 
Potver, bijna de hele Weber familie compleet. En alles ziet eruit als nieuw. Heb de foto's even laten zien aan de "baas" maar kreeg niet de indruk at ik dit ook voor elkaar ga krijgen :ROFLMAO: Mooi setje zo en die summit kriebelt wel hoor!
Dankjewel, mijn vrouw wordt ook al een paar jaar niet goed van me... heb ook nog een Smokey Joe nieuw in doos liggen op zolder. begin jaren 90 en met houten handvatje.. en ergens nog een oude wga, SJ bij een broer van me en dan heb ik ook al weer heel wat verkocht... Tis een virus denk ik. Wil het een tijdje gebruiken en dan weer laten gaan. Die Master Touch en On touch Silver gaan ook weer in de verkoop.
Daarvoor in t plek komt deze vondst:

1613248616540.png



Gevonden op Marktplaats. Met de oude eigenaar gesproken en bleek na 1 a 2 keer gebruiken in de jaren 80 op zolder te zijn gezet.

Was echt in nieuwstaat dus heb hem helemaal uit elkaar gehaald, gepoetst en uitgezocht welk middel voor de handvaten, poten enz..

En zie hier het resultaat (helemaal origineel);

1613248973431.png


Ben er blij mee.

Misschien dat het leuk is dat er een draadje komt met wat iedereen aan bbq's bezit? Heb wel eens zoiets op een forum in usa gezien en dat was best geinig om te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan