Ik was op zoek naar een kamado en mijn oog viel op een Grill Bill. Deze was verkozen tot bbq van het jaar 2020 en had goede reviews. Ik ben naar Eindhoven gegaan om de kamado in het echt te bekijken. Hiervoor maakte ik een afspraak met de eigenaar Bobby. Deze nam uitvoerig de tijd om mij te woord te staan en tekst en uitleg te geven. Mijn keus was gemaakt. De kamado wordt compleet geleverd met een gietijzer rooster en hebt deflector. Ook de prijs gaf hierin de doorslag.
Tot nu toe geen spijt gehad. De temperatuur is goed te regelen en heb al diverse mooie gerechten weten te maken. ik ben zeer tevreden. Je kan de kamado zelf ophalen (krijg je een zak kolen) of Bobby komt hem zelf brengen en geeft je nog eens uitleg. Hij is simpel in elkaar te zetten.
Buiten de mooie resultaten vind ik hem zelf er erg stoer uitzien. Hij is glad en mat zwart.
Tot nu toe geen spijt gehad. De temperatuur is goed te regelen en heb al diverse mooie gerechten weten te maken. ik ben zeer tevreden. Je kan de kamado zelf ophalen (krijg je een zak kolen) of Bobby komt hem zelf brengen en geeft je nog eens uitleg. Hij is simpel in elkaar te zetten.
Buiten de mooie resultaten vind ik hem zelf er erg stoer uitzien. Hij is glad en mat zwart.