BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste pulled porc!

 
 

Loekie

Vuurmaker
Berichten
83
Hier komt 'ie dan, mijn eerste pulled porc op deze Bastard.
Ik had het al wel eens eerder gemaakt op mijn vorige BBQ, maar toen had ik er geen foto's van gemaakt.
Volgende keer ga ik het eens zonder klauwen doen zoals NOSKOS ook aanraadt, want ik vind het niet veel meerwaarde hebben. Denk dat je het met handschoenen nog beter kan, zeker als je het wat fijner zou willen.
De rub en deBBQ saus heb ik niet zelf gemaakt, maar dat ga ik de volgende keer wel doen.

Laatste foto is helaas wat minder, want we hadden honger en waren al aan het aanvallen tot ik me bedacht dat ik nog een foto moest maken van het geheel: Pulled pork op een Turks broodje uit de oven met daarbij zelfgemaakte coleslaw en zelfgemaakte dressing.

Het was heer-lijk!!!

20201231_115328.jpg


20201231_115720.jpg


20201231_170337.jpg


20201231_170541.jpg


20201231_190002.jpg


20201231_190124.jpg


20201231_190607.jpg


20201231_191144.jpg
 
Ziet er erg lekker uit. Pulled pork blijft echt zo lekker weg eten.

Alles op? Of nog wat voor de vriezer over gehouden?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Prachtig stuk vlees en mooi eindresultaat! Ik gebruik zelf gwn handschoentjes om te pullen. Is zeker heet, maar goed te doen. Heeft wel iets vind ik, lekker met je handen werken. En hoe vaker ik het doe, des te vuurvastere handen ik krijg denk ik dan maar.
 
Het ziet er heerlijk uit. Gefeliciteerd met je knor.
 
Ziet er erg lekker uit. Pulled pork blijft echt zo lekker weg eten.

Alles op? Of nog wat voor de vriezer over gehouden?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, lekker veel over nog. Was een stuk van 2.5 KG en waren maar met 4-en :)
Dus portioneren en in de vriezer!
 
Dus portioneren en in de vriezer!
En kroketten! maar dat moet je wel besloten hebben voor het invriezen.

Altijd zo lekker Pulled Pork. Vanmorgen mijn laatste portie uit de vriezer getrokken, nu al weer zin om de volgende batch te maken.
inderdaad best wat grotere stukken over met die klauwen.. ik mag het niet erg vinden, trouwens.
Vind sommige grotere stukjes ook wel weer lekker omdat die juist nog zo uit elkaar vallen als je erin bijt 🥰
 
Lekkere pork gemaakt

Ikzelf draai de klauwen om, dan duw je het vlees uit elkaar
 
En kroketten! maar dat moet je wel besloten hebben voor het invriezen.

Altijd zo lekker Pulled Pork. Vanmorgen mijn laatste portie uit de vriezer getrokken, nu al weer zin om de volgende batch te maken.
inderdaad best wat grotere stukken over met die klauwen.. ik mag het niet erg vinden, trouwens.
Vind sommige grotere stukjes ook wel weer lekker omdat die juist nog zo uit elkaar vallen als je erin bijt 🥰
Ja kroketten, die ga ik er de volgende keer als ik wat over heb van maken!
 
Mooi! Ik vries wat over is altijd in en haal dit eruit voor een FlammkuchenParty met oa PP dan👌
 
ziet er goed uit
mooie run en nog wat over ook. perfect toch?

gefeliciteerd met je stickertje
 
Top en gefeliciteerd. Heb je de Koreaanse al geprobeerd? Dat is echt een aanrader.
 
Gefeliciteerd met je Knor🥳 dat is een lekker broodje pulled pork geworden, ik vind die klauwen ook niets, ik vind een vork of je handen gebruiken veel fijner.
 
Lekker Loekie, top gedaan! Met curly fries!
 
Mooie run PP. Ziet er goed uit. Dat moet smullen geweest zijn.
Gefeliciteerd met je knorrie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan