BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste Pulled Porc

 

Janus

Sprokkelaar
Berichten
28
Na het zien van alle draadjes met Pulled Porc nu ook maar eens zelf aan de slag. Ik heb hiervoor een stuk Iberico Cabecero gebruikt en bij een kerntemperatuur van 55 graden ingepakt in de folie en bij 88 graden was het een eitje om het vlees uit elkaar te trekken.
Vrouwtje heeft voor de gelegenheid een verse koolsalade samengesteld en dit is zeker niet de laatste keer damn dit is lekker. Maar foto's zeggen meer dan duizend woorden  :)



Iberico Cabecero mooie stukje varken



In de Dry Rub



De Rub is er lekker ingetrokken



Op de BBQ bij 110 graden



ik krijg trek!



De Pulled Porc hmmm zalig beetje vocht met de BBQ saus erdoor gemengd



Op een broodje met vers gemaakte koolsalade ik zeg topper !

Bedankt voor het kijken en reacties zijn altijd welkom voor deze pas beginnende BBQ er
 
Man, ik krijg trek hier.
Gefeliciteerd
 
Ow Janus je PP is geweldig!!!! lekker hoor en mooie foto's


B-)
 
Janus zei:
Ceriel zei:
Lekker hoor, gefeliciteerd met je stickertje!

Ceriel wat bedoel je met een stickertje waarschijnlijk ben ik blond:)
Als je de voor eerste keer een fotoverslag plaats van Pulled Pork, Brisket of Beer Can chicken krijg je daar een "stikker" voor. Respectievelijk varken, koe of kip. Hij wordt als het goed is automatisch geplaatst door ??n van de beheerders. Aan de rechterkant inder je naam
 
Chef Martin zei:
Janus zei:
Ceriel zei:
Lekker hoor, gefeliciteerd met je stickertje!

Ceriel wat bedoel je met een stickertje waarschijnlijk ben ik blond:)
Als je de voor eerste keer een fotoverslag plaats van Pulled Pork, Brisket of Beer Can chicken krijg je daar een "stikker" voor. Respectievelijk varken, koe of kip. Hij wordt als het goed is automatisch geplaatst door ??n van de beheerders. Aan de rechterkant inder je naam

Dank je wel voor de toelichting ik zie nog geen varkentje  :blush:
 
Geduld Janus, het komt vast goed. De meeste beheerders zijn nu onderweg vanuit Itali?, na de wedstrijd daar. En degene die niet mee is, is misschien nog aan het eten. Maar hij komt eraan hoor.
 
Dominique zei:
Geduld Janus, het komt vast goed. De meeste beheerders zijn nu onderweg vanuit Itali?, na de wedstrijd daar. En degene die niet mee is, is misschien nog aan het eten. Maar hij komt eraan hoor.

Oh totaal geen probleem hoor Dominique  :) moet mij nog veel inlezen hoe alles werkt hier komt allemaal goed.
 
Dat is een heel mooi varkentje geweest Janus, ziet er echt zalig uit!

Gefeliciteerd met je stickertje alvast, die zal aanstonds verschijnen dunkt mij.
 
GefeliciKnorried!
 
Goed voor elkaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan