BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste post én dan maar een kamado Joe meubel

Schitterend gemaakt. Veel plezier ermee.
 
Ziet er heel netjes uit. Ook slim bedacht om die uitsparing achterin te voorzien voor het openen van het deksel.

Ik ben bezig zelf een meubel te maken en heb me wat gebaseerd op jouw idee.
 
Wat een prachtig meubel zeg! Zeker goed voor eigen inspiratie, nu alleen de baas nog zo ver krijgen:ROFLMAO:.

ik heb wat vragen over de constructie:
Heb je de ijzeren plaatjes waar het hout aan vast zit later aangebracht? Zo ja: hoe voorkom je dat het gaat roesten? Ik zie dat je deze met popnagels hebt vastgezet, klopt dat?
 
Wat een prachtig meubel zeg! Zeker goed voor eigen inspiratie, nu alleen de baas nog zo ver krijgen:ROFLMAO:.

ik heb wat vragen over de constructie:
Heb je de ijzeren plaatjes waar het hout aan vast zit later aangebracht? Zo ja: hoe voorkom je dat het gaat roesten? Ik zie dat je deze met popnagels hebt vastgezet, klopt dat?

Persoonlijk ben ik daar niet heel bang voor. Ik heb de strips nu ad onderzijde voorzien van wat kit om t zo waterdicht te maken.
Volgende keer zou ik alleen bevestigingshoeken erin lassen. Learning by doing zeg maar


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wat een superver vet meubel, heb je toevallig meer informatie hoe je hem gemaakt hebt en of meer tekeningen en dergelijke die je wil delen?
 
Superstrak zeg! Dit levert weer veel inspiratie op voor velen :)
 
Wat een superver vet meubel, heb je toevallig meer informatie hoe je hem gemaakt hebt en of meer tekeningen en dergelijke die je wil delen?

In t begin van mijn post vind je meer info en wat schetsen terug. Dit moet zeker voldoende houvast / inspiratie geven. uiteindelijk ben ik gewoon begonnen en “along the way” wat aanpassingen gedaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
In t begin van mijn post vind je meer info en wat schetsen terug. Dit moet zeker voldoende houvast / inspiratie geven. uiteindelijk ben ik gewoon begonnen en “along the way” wat aanpassingen gedaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bedankt, had ik natuurlijk al gelezen ;) Vroeg me meer af of je meer maatvoeringen hebt van het frame?
 
Ja hoor dat mag wel, tenzij het jouw eigen houthandel is 😜
 
Krijg het afgelopen jaar aardig wat pm over het hoe wie wat en waar van dit meubel.
Ben dan ook erg benieuwd of er nog mensen zijn die mijn idee verder hebben opgepakt en ten uitvoer gebracht.
Hoor het graag 😎 met een fotootje 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan