BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste post én dan maar een kamado Joe meubel

Heel erg mooi meubel geworden zo. Heb je toevallig een foto hoe je de deurtjes hebt gemonteerd?
Ik twijfel nog tussen gewone potscharnieren of paumelles.
 
Heel erg mooi meubel geworden zo. Heb je toevallig een foto hoe je de deurtjes hebt gemonteerd?
Ik twijfel nog tussen gewone potscharnieren of paumelles.

Deurtjes heb ik nu vast met een opschroefscharnier gedaan.
Vind ik echter niet ideaal. Hangt toch nog teveel door.
Ben dan ook nog ah bekijken hoe dit netter te gaan maken. Pot scharnier of idd een paumelle is wel t mooiste..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Werkelijk een prachtig meubel!

Hoe diep is je meubel eigenlijk?
@mistercage wat voor hout heb je gebruikt voor je blad en welke afmetingen hebben ze?
 
Laatst bewerkt:
Werkelijk een prachtig meubel!

Hoe diep is je meubel eigenlijk?
@mistercage wat voor hout heb je gebruikt voor je blad en welke afmetingen hebben ze?

70cm diep.
Voor t blad ook ipé gebruikt. Wel bredere planken uiteraard

Latten: Luxe Hardhouten Lat Ipé 2.0 x 7 x 155 cm Glad Geschaafd

Blad: Terrasplank Ipe Hardhout 2.1 x 14.5 x 180 cm glad geschaafd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mooi meubel, top spul gebruikt ook, Ipé hout nogwel...
 
mischien heb ik het al gezegd..... maar dit is een van de mooiste tafels zo niet de mooiste die ik gezien heb !
 
Heb je netjes gemaakt. Mooi dat staal icm het hout. Heel strak meubel. Ik ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien.
 
Wauw wat een mooi meubel. Ik ben zelf met een gelijksoortig ontwerp bezig alleen is die helemaal open. Die panelen en deurtjes maakt het wel een stuk sjieker. Ik ben benieuwd hoe je de panelen vast hebt gezet. Heb je er later strips ingelast?

Mijn complimenten!
 
Wauw wat een mooi meubel. Ik ben zelf met een gelijksoortig ontwerp bezig alleen is die helemaal open. Die panelen en deurtjes maakt het wel een stuk sjieker. Ik ben benieuwd hoe je de panelen vast hebt gezet. Heb je er later strips ingelast?

Mijn complimenten!

Als je de mogelijkheid tot lassen hebt zou ik dat de volgende keer verkiezen. Dan kun je wellicht met hoeken volstaan. Ik heb de hoek profielen er in gepopnageld.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
d427e20ba9b18fcd72b85ce434f5bff4.jpg

Hè hè, hij staat erin ! Nu alleen t tweede deurtje monteren en dan is hij definitief klaar
Fraai eindresultaat, al zeg ik t zelf !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan