BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste forum

 
 

Blijdenberg

Kooltjesharker
Berichten
126
Een zonnige morgen aan iedereen,

na verschillende jaren barbecue enthousiast te zijn, is dit mijn wel mijn "forumontmaagding".

Vroeger hebben we enkele wedstrijden meegedaan, zelfs goede scores gehaald. B-)
Nadien begonnen met bouwen, kinderen,... Wat levenslessen en ervaringen...En dan is alles wat verwaterd.
Nu tijdens een grote opruimactie veel materiaal en boeken teruggevonden, wat beginnen googlen en het vuur is terug aangewakkerd...
Mijn lieve vrouw heeft me een stukje terras gegeven waar ik de barbecueopstelling mag maken, dus ik ben klaar voor een leuke en creatieve zomer. Het Bbq seizoen duurt 12 maanden, maar het begint  in de zomer :)
Nu is het kwestie van het materiaal eens goed op te kuisen en over de opstelling te beginnen nadenken. Aangezien de ambitie om wedstrijden mee te doen volledig weg is, mag alles nu een stationaire opstelling krijgen en ingebouwd worden in een of andere constructie.

Ik kijk ernaar uit om het forum af te sporen naar ideetjes en eventuele vorderingen te posten...
Hieronder al enkele foto's uit de oude doos om terug in de stemming te komen ;-)

Dat laatste is dus niet gelukt :-(

Als er iemand tips heeft om foto's te posten (iPad) dan stuur ik er wat door


Cheers,

Bert

 
Welkom bij het genootschap
 
Welkom Bert.
Je kan tapatalk gebruiken op de Ipad.
 
Hoi Bert, welkom bij het BBQ Genootschap
Kijk maar uit, het bbq vuurtje is weer aan het aanwakkeren, nog even en je gaat weer kijken voor een wedstrijdteam.....
 
Dank je allemaal.
ReneR, denk het niet hoor :). wat niet betekent dat we niet voor wedstrijdkwaliteit gaan natuurlijk...
Foto's lukt nog niet echt, tapatalk is ge?nstalleerd maar er is blijkbaar nog een ander foutje op mijn toestel... Dus nog even geduld 
 
135fedbd024673a394e211ee301a1ebb.jpg


Zou dit gelukt zijn...
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Rookse hier Bert!!
 
Welkom!
Die laatste foto is inderdaad gelukt!
Ik zet de foto's er meestal via Tinypic op, gaat makkelijk met de Ipad.
 
Ik denk het ook Jorte, je kan niet geloven wat ik allemaal al heb teruggevonden... Het kriebelt hoor. Het zal enkele maanden duren eer alles naar wens is en zijn plaatsje heeft, ondertussen kunnen we toch al vrolijk van start gaan :)
 
Welkom hier Bert, deel maar lekker veel van je (wedstrijd-)ervaringen met ons!
 
Bert, welkom bij de club!

voor de foto even de URL van de te plaatsen foto tussen
Code:
[IMG]https://photos-6.dropbox.com/t/2/AABC0VbJ42WtlQpfXWUbkAgzSda06F-rbkaBCaShI-TzKg/12/16437659/jpeg/32x32/3/1429023600/0/2/2014-08-02%2017.50.38.jpg/CJuj6wcgASACIAMoASgC/QHyi5xeD7otjlvk9K4LXG36AV5QQpIXuG7gDCQV7L5o?size=1024x768[/IMG]
zetten

QHyi5xeD7otjlvk9K4LXG36AV5QQpIXuG7gDCQV7L5o
 
Terug
Bovenaan Onderaan