BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste Brisket

Frits zei:
Eet smakelijk straks, en vergeet de foto van het eindresultaat niet ;).

Hoi Frits, de foto van eindresultaat staat er toch al?
 
Ik heb zelf nog nooit brisket gemaakt, maar ik zou zeggen als ik dit zie, dat het toch heel goed gelukt is.

Mijn complimenten
 
Gefeliciteerd met je koetje!!
 
Frits zei:
Derooie zei:
Frits zei:
Eet smakelijk straks, en vergeet de foto van het eindresultaat niet ;).

Hoi Frits, de foto van eindresultaat staat er toch al?

Oeps... over het hoofd gezien.

Welkom bij de Grote Drie!

Geweldig, dank je :) Had het niet gekund (of gedaan) zonder dit forum te kennen en door alle leuke reacties op wat iedereen doet. Dat geeft nog meer plezier in BBQ en veel inspiratie
 
van harte met je koetje :p ;)
 
mooi stukkie vlees man gefeliciteerd met je koetje  wat is je volgende uitdaging  schaapies of visjes worden nog niet uitgedeeld  misschien komt dat nog
 
mooi verslag hoor, en mooie foto's.
Ik geloof graag dat je goed en lekker zult eten / gegeten hebt.

welkom bij the big three  :)
 
Gefeliciteerd met je koei!
 
Gefeliciteerd met je koe!!
 
Mooi smokering en een sappig resultaat zo te zien. Gefeliciteerd met je koetje en welkom bij de Big Three !
 
jackm zei:
mooi stukkie vlees man gefeliciteerd met je koetje  wat is je volgende uitdaging  schaapies of visjes worden nog niet uitgedeeld  misschien komt dat nog

Bedankt Jack. Geniet van vakantie? Al veel op bbq gehad?

Nog zoveel dingen hier op todo lijst. En natuurlijk vaker dezelfde dingen om te verbeteren ;)

Maar leuk idee ook iets bedenken voor een schaapie en visje. Maar misschien is er een reden waarom er geen badges hiervoor zijn.
 
mooi gedaan! gefeliciteerd met knor!
 
Ziet er goed uit. Gefeliciteerd met je big three!

Derooie zei:
structor zei:
Succes met je run.

En over de WSM had je kokend water er in gedaan?
Ik voel me nu erg dom. Het antwoord valt eruit te halen denk ik :)
Ssst niemand heeft het gezien  ;)
 
Derooie zei:
jackm zei:
mooi stukkie vlees man gefeliciteerd met je koetje  wat is je volgende uitdaging  schaapies of visjes worden nog niet uitgedeeld  misschien komt dat nog

Bedankt Jack. Geniet van vakantie? Al veel op bbq gehad?

Nog zoveel dingen hier op todo lijst. En natuurlijk vaker dezelfde dingen om te verbeteren ;)

Maar leuk idee ook iets bedenken voor een schaapie en visje. Maar misschien is er een reden waarom er geen badges hiervoor zijn.

ja laatste week al weer heb wel een paar dingetjes gedaan afgelopen week en voor woensdag heb ik een nekkie in de koelkast liggen wil dat knorretje ook wel eens hebben .

misschien komen ze er nog eens mee hier bij t genootschap schaapie of een vis moet toch niet zo moeilijk zijn
 
jackm zei:
Derooie zei:
jackm zei:
mooi stukkie vlees man gefeliciteerd met je koetje  wat is je volgende uitdaging  schaapies of visjes worden nog niet uitgedeeld  misschien komt dat nog

Bedankt Jack. Geniet van vakantie? Al veel op bbq gehad?

Nog zoveel dingen hier op todo lijst. En natuurlijk vaker dezelfde dingen om te verbeteren ;)

Maar leuk idee ook iets bedenken voor een schaapie en visje. Maar misschien is er een reden waarom er geen badges hiervoor zijn.

ja laatste week al weer heb wel een paar dingetjes gedaan afgelopen week en voor woensdag heb ik een nekkie in de koelkast liggen wil dat knorretje ook wel eens hebben .

misschien komen ze er nog eens mee hier bij t genootschap schaapie of een vis moet toch niet zo moeilijk zijn

Veel plezier ermee, en alvast succes met je pp. En extra badges, altijd leuk!
 
Ziet er lekker uit. Hij staat vanaf nu hoog op m?n to do list
 
A3aan84 zei:
Ziet er lekker uit. Hij staat vanaf nu hoog op m?n to do list

Moet je zeker doen. PP ken je nu ook, dus brisket is lekkere afwisseling. En levert ook nog koetje op :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan