BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste bijdrage, saté, hamburgers en een eigen versie van een porchetta.

 

Wilco-G

Gemarineerd
Berichten
1.257
Doorgaans is bbq-en hier gewoon een lekker sateetje een hamburger en eventueel voor mij iets van speklap ( zoals nu ) we zijn geen heel grote eters meer dus.. dit is voor ons zat, wat groenvoer in de vorm van komkommer en tomaat er bij met stokbrood en wat sausjes en we zijn tevreden.


Kort geleden een gesprek met een buur gehad over de bbq en saté en die zei dat je elke satéprikker echt moest voorweken in water .. :unsure: dus bij deze ..


Een setje hamburgers ..


En 2 speklapjes omgevormd naar een lekker hapje ;) dit is niet helemaal high en fast, maar om hier nu een 2e draadje voor te openen ...


Straks als alles op de bbq ligt of is geweest meer plaatjes !
 
Je hebt het helemaal begrepen. Ik ga nu ook al mijn spiesen weken.🤣 Je krijgt hier vanzelf inspiratie om ook wat meer met de Q te doen.
 
Met die spiezenprikkers kan al weinig meer mis gegaan. 🤣🤣🤣 BTW, echte satés prik je aan een stokje. 😳

Naar die paprika met spek ben ik wel benieuwd.
 
Met die spiezenprikkers kan al weinig meer mis gegaan. 🤣🤣🤣 BTW, echte satés prik je aan een stokje. 😳

Naar die paprika met spek ben ik wel benieuwd.
Het was erg lekker, hierbij de beloofde plaatjes, houten stokjes heb ik bijna altijd 'ruzie' mee , ook als ze geweekt zijn..
 
Laatst bewerkt:
Het spek:








De burgers :



De saté heb ik geen losse foto van, dus we doen een overzicht van de bbq



Hat was weer lekker ;)
 
Het ziet er allemaal lekker uit (y) en nu weet ik dus wat ik altijd verkeerd doe met mijn metalen satéprikkers, ik moet ze weken:ROFLMAO:
 
Ziet er goed uit allemaal

zou nog wel aan de buur vragen of de prikkers zo voldoende geweekt zijn of dat ze toch helemaal onder water moeten 😁
 
Ziet er goed uit allemaal

zou nog wel aan de buur vragen of de prikkers zo voldoende geweekt zijn of dat ze toch helemaal onder water moeten 😁
Daar heb ik zo snel niet aan gedacht, ik zal de foto's laten zien ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan