BasBQ
Beef en Steak

mijn eerste bcc

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.709
Mijn eerste BCC op mijn nieuwe BBQ was wel moeilijk nog om de temperatuur goed te houden maar hij is toch goed gelukt .
De timing was nog niet goed maar we hadden geen haast :)

zTjxETp.jpg


Klaar voor in de BBQ

gD4KXP7.jpg


En nu konden wij haar opeten is ook nog gelukt met z'n'2  :D
 
lekker kippie hoor,maar ik verplaats hem wel even voor je  ;)
 
Lekker hoor! Heb je ook nog een foto van de kip op de BBQ? Zo ja, plaats ik een kippe-badge onder je naam....
 
Nee heb ik geen foto van helaas  :blush: alleen als het deksel erop zit  :)

Maar ik zal het waarschijnlijk binnenkort wel weer moeten maken zijn al wat mensen die zich gemeld hebben om te proeven  :D
 
picosuma zei:
Nee heb ik geen foto van helaas  :blush: alleen als het deksel erop zit  :)

Maar ik zal het waarschijnlijk binnenkort wel weer moeten maken zijn al wat mensen die zich gemeld hebben om te proeven  :D


Echt vervelend he al dat uittesten en foto's maken, maar wel h??l erg lekker :D !
 
Yum

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Lekker hoor
 
ziet er mooi uit
 
Hallo Picosuma, mooie kip hoor.
De beste tips krijg je hier, als je vragen hebt gewoon even stellen hoor, heb ik ook gedaan en doe dit nog steeds. ;)

Wat voor BBQ, je zegt nieuwe......?


Ga zo door!

Keep on grillin'

Marcel B-)
 
Tjal zei:
mooi kippetje!
Welke Rub heb je gebruikt als ik vragen mag Picosuma?

Ik heb de chicken kruiden uit het eerste boek van jord althuizen gebruikt die is erg lekker heb hem al meer gebruikt.
Met Kiplollies
 
bladerunner zei:
Hallo Picosuma, mooie kip hoor.
De beste tips krijg je hier, als je vragen hebt gewoon even stellen hoor, heb ik ook gedaan en doe dit nog steeds. ;)

Wat voor BBQ, je zegt nieuwe......

Heb de groene gbs one touch 57 weber prima ding heb al meerdere dingen op gemaakt moet ze hier nog eens posten .
Als het goed is heb ik in het voorstel topic foto's van de Q neergezet.
 
picosuma zei:
bladerunner zei:
Hallo Picosuma, mooie kip hoor.
De beste tips krijg je hier, als je vragen hebt gewoon even stellen hoor, heb ik ook gedaan en doe dit nog steeds. ;)

Wat voor BBQ, je zegt nieuwe......

Heb de groene gbs one touch 57 weber prima ding heb al meerdere dingen op gemaakt moet ze hier nog eens posten .
Als het goed is heb ik in het voorstel topic foto's van de Q neergezet.
Ok is goed ga ik gelijk even kijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan