BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste ‘pulled pork’ en een eigen gemaakte lemon-meringue pie.... een welbestede vrijdag :)

 
 

Marty

Tondelzoeker
Berichten
12
Vandaag een heerlijk vakantiedagje gehad. Ondanks de regen een heerlijke pulled pork bereid om de kamado.

Gisteravond al begonnen met de voorbereidingen. Mijn eigen barbecue-saus, de spray en de louisiana coleslaw gemaakt.
Vanmorgen om 10:30 uur de barbecue aan en rond 11:00 uur de procureur op de grill en twee stukjes cherry wood erbij.
De procureur was bijna 2,4 kg en heeft bijna 5 uur op circa 110 graden Celcius gegaard. Daarna ingepakt in aluminium folie en nog ruim 2 uur gegaard tot de kerntemperatuur 89 graden Celcius was. Na een klein uurtje rusten heb ik de procureur 'gepuld' tot heerlijke pulled pork. Nog een klein beetje rub erbij, een beetje van de eigen gemaakte barbecue saus erover en smikkelen maar.... :)

Zie ook de laatste foto van de zelfgemaakte lemon-meringue taart. Heerlijk als nagerecht!!

Voorbereiding.jpeg


Procureur op de kamado.jpeg


Inspuiten.jpeg


Na het pullen.jpeg


Op het broodje.jpeg


Lemon meringue pie.jpeg
 
Wauw! Mooi gedaan. Ziet er heeeeeeelijk uit,
 
dat zie er goed uit. ik had best een vorkje mee willen prikken.
ik zie dat je bbq aan de ketting hebt liggen beter het zekeren voor het onzekeren!
 
dat zie er goed uit. ik had best een vorkje mee willen prikken.
ik zie dat je bbq aan de ketting hebt liggen beter het zekeren voor het onzekeren!
Precies. Het zal wel meevallen, maar het is een kleine moeite de ketting erom te leggen. De gelegenheidsdief wordt hiermee ontmoedigd, denk ik.
 
Tjonge, die taart ook zeg. Ziet er mooi uit allemaal
 
Wow hartstikke mooi, gefeliciteerd met je Knorretje. En die Pie is super.
 
Leuk hoor die Pie (recept??)
En zo’n broodje PP had ik ook gelust


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
zo, dat is een dagje genieten geweest!!

ziet er heel goed uit allemaal
 
Schitterende foto van het broodje pulled pork met rode kool en die kleur van het bord😍 gefeliciteerd met je Knor, oh en die lemon pie ziet er ook uit om op te vreten👍
 
Dat ziet er een heerlijk bordje uit zeg. Je PP zal goed gesmaakt hebben. En dan nog een lekkere taart toe
Gefeliciteerd met je knorrie
 
Terug
Bovenaan Onderaan