BasBQ
Beef en Steak

Mijn blog barbecuemeneer online

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen mag ??n keer z'n eigen blog of zaak promoten daar doen we ook niet moeilijk over. We hebben jou erop aangesproken omdat je dat heel vaak deed. Dat heb je inderdaad aangepast en er je excuses voor gemaakt.
Als iemand zich niet aan de regels houdt dan kun je dat bij het beheer melden. Nu geef je een reply waarin je min of meer te kennen te geeeft het niet met onze regels eens te zijn. Dat is dan jammer die regels zijn er om de leden tegen spam en andere zaken te beschermen.
Je weet dat donders goed want je doet het op cynische toon en probeert het leuk in te kleden met een smiley. Nogmaals de regels zijn er voor iedereen, als je daar niet mee kunt leven dan is het Genootschap misschien niet het forum voor jou.
 
noskos zei:
Iedereen mag ??n keer z'n eigen blog of zaak promoten daar doen we ook niet moeilijk over. We hebben jou erop aangesproken omdat je dat heel vaak deed. Dat heb je inderdaad aangepast en er je excuses voor gemaakt.
Als iemand zich niet aan de regels houdt dan kun je dat bij het beheer melden. Nu geef je een reply waarin je min of meer te kennen te geeeft het niet met onze regels eens te zijn. Dat is dan jammer die regels zijn er om de leden tegen spam en andere zaken te beschermen.
Je weet dat donders goed want je doet het op cynische toon en probeert het leuk in te kleden met een smiley. Nogmaals de regels zijn er voor iedereen, als je daar niet mee kunt leven dan is het Genootschap misschien niet het forum voor jou.

je mag hier dus blijkbaar ook geen grapjes of iets dergelijks maken over forum leden die aan de noorderzon vertrekken, ik denk er over om hier nog wat te plaatsen (word door 'bepaalde') toch niet gewaardeerd en zal ook niet meer reageren, wat een bbq community
 
Ach toch. Nu heeft de community het gedaan. Dat is nog eens een goede instelling


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Je maakt geen grapje over een forumlid dat is vertrokken, je geeft een steek onder water over een regel waar jij het niet mee eens bent. Iets waar je over op je vingers bent getikt. Nu probeer je op deze manier toch je gelijk te halen.
Iedereen mag hier leuke youtube filmpjes neerzetten, maar als die doorspekt zijn van reclame naar je sponsor dan is dat gewoon spam volgens de forumregels en dat is je ook verteld, net als constant de naam van je sponsor hier in beeld brengen. Dat is je dus ook eerder verteld.

Je kunt ons wel afschilderen als de boze beheerders, maar je bent op ons forum met onze regels, regels waar je mee akkoord bent gegaan toen je hier lid werd en regels die niet zo heel extreem zijn. Dan moet je niet gaan huilen als je aangesproken wordt als je die regels overtreedt.
 
BensBQ zei:
Richard v zei:
Ach toch. Nu heeft de community het gedaan. Dat is nog eens een goede instelling


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

wat ik bedoel is dat een community dingen gezellig met elkaar deelt ;)


Ik ben niet zo goed in cryptische antwoorden waar ik zelf de betekenis van moet uitvogelen. Je zegt appel maar bedoelt peer. Wees aub gewoon duidelijk in wat je bedoelt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heren, is het wellicht een optie om deze verschillen van mening via P.B.'s  te voeren.
Dan kunnen we hier gewoon doorgaan met waarvoor het forum eigenlijk voor bedoeld is, leuke dingen op en met de bbq doen en houden we het hier gewoon gezellig.  :(
 
Richard v zei:
BensBQ zei:
Richard v zei:
Ach toch. Nu heeft de community het gedaan. Dat is nog eens een goede instelling


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

wat ik bedoel is dat een community dingen gezellig met elkaar deelt ;)



Ik ben niet zo goed in cryptische antwoorden waar ik zelf de betekenis van moet uitvogelen. Je zegt appel maar bedoelt peer. Wees aub gewoon duidelijk in wat je bedoelt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ik hou niet van appels en peren, volgens de regels ben ik meerdere keren in de fout gegaan, ben daar niet via een pm op aangesproken, later in een discussie met Dennis wel en heb mijn excuses daar voor aangeboden en probeer me dus te gedragen ;) nu zie ik dat forum leden niets kunnen vinden van barbecuemeneer en ook niet actief is hier op het forum de laatste maanden en maak daar een opmerking over die blijkbaar behoorlijk verkeerd valt, barbecuemeneer poste regelmatig een post met 'kijk op mijn site' voor het hele recept
 
Hans zei:
Heren, is het wellicht een optie om deze verschillen van mening via P.B.'s  te voeren.
Dan kunnen we hier gewoon doorgaan met waarvoor het forum eigenlijk voor bedoeld is, leuke dingen op en met de bbq doen en houden we het hier gewoon gezellig.  :(

ik word hier direct aangesproken met een laatste waarschuwing door Dennis en niet via een pm dus vind ik dat ik 'openbaar' mag antwoorden Hans
 
Hans zei:
Heren, is het wellicht een optie om deze verschillen van mening via P.B.'s  te voeren.
Dan kunnen we hier gewoon doorgaan met waarvoor het forum eigenlijk voor bedoeld is, leuke dingen op en met de bbq doen en houden we het hier gewoon gezellig.  :(

Je hebt gelijk Hans, de eerste discussie verliep ook achter gesloten deuren. Maar Ben heeft het nu weer publiek gemaakt door zijn ongenoegen te uiten.

Er is denk ik genoeg gezegd. Als iemand het niet met de regels of een beslissing van het beheer eens is kan hij dat melden aan ??n van de beheerders....
 
noskos zei:
Hans zei:
Heren, is het wellicht een optie om deze verschillen van mening via P.B.'s  te voeren.
Dan kunnen we hier gewoon doorgaan met waarvoor het forum eigenlijk voor bedoeld is, leuke dingen op en met de bbq doen en houden we het hier gewoon gezellig.  :(

Je hebt gelijk Hans, de eerste discussie verliep ook achter gesloten deuren. Maar Ben heeft het nu weer publiek gemaakt door zijn ongenoegen te uiten.

Er is denk ik genoeg gezegd. Als iemand het niet met de regels of een beslissing van het beheer eens is kan hij dat melden aan ??n van de beheerders....

Duidelijk.
 
noskos zei:
Hans zei:
Heren, is het wellicht een optie om deze verschillen van mening via P.B.'s  te voeren.
Dan kunnen we hier gewoon doorgaan met waarvoor het forum eigenlijk voor bedoeld is, leuke dingen op en met de bbq doen en houden we het hier gewoon gezellig.  :(

Je hebt gelijk Hans, de eerste discussie verliep ook achter gesloten deuren. Maar Ben heeft het nu weer publiek gemaakt door zijn ongenoegen te uiten.

Er is denk ik genoeg gezegd. Als iemand het niet met de regels of een beslissing van het beheer eens is kan hij dat melden aan ??n van de beheerders....

het laatste wat ik hier over zeg is dat ik blijkbaar geen opmerking van 'Ceriel' mag beantwoorden, over een opmerking dat iemand al maanden hier niet meer actief is, dacht een soort grappig te zijn maar ik ben geen Mr.Bean ;), word hier blijkbaar opgevangen dat ik het niet met de regels eens ben etc.........
 
En bij deze gaat er een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan