Vanmiddag en vanavond stonden er een sparerib (buiksparerib, had ik nog nooit geproefd) en een shortrib op het menu. Beiden van Beef&Steak.nl
Varken gerubbed met:
Koe gerubbed met:
Na een nachtje in de koeling mochten ze gebroederlijk op de WSM
Runderribje was veel kleiner dus ook veel eerder klaar, dit was een goed tussendoortje ivm het wachten op de sparerib.
Het koetje was heerlijk super lekker!! Bestel volgende keer meer ribben, was zeker voor herhaling vatbaar.
Na 3 uur de sparerib ingepakt voor nog 2 uurtjes op de Q.
Na deze 2 uur wilde ik de ribs aflakken voor het laatste uurtje maar ik heb besloten dit niet meer te doen. Ik trok namelijk zo de botten uit de streng. Het was enorm lekker. Had nog nooit zo'n lekkere ribs gehad.
Varken gerubbed met:

Koe gerubbed met:

Na een nachtje in de koeling mochten ze gebroederlijk op de WSM

Runderribje was veel kleiner dus ook veel eerder klaar, dit was een goed tussendoortje ivm het wachten op de sparerib.

Het koetje was heerlijk super lekker!! Bestel volgende keer meer ribben, was zeker voor herhaling vatbaar.
Na 3 uur de sparerib ingepakt voor nog 2 uurtjes op de Q.

Na deze 2 uur wilde ik de ribs aflakken voor het laatste uurtje maar ik heb besloten dit niet meer te doen. Ik trok namelijk zo de botten uit de streng. Het was enorm lekker. Had nog nooit zo'n lekkere ribs gehad.