Al een tijdje liep ik met de gedachte om eens lekker de hele dag te gaan bbqen en dan allemaal kleine snacks te maken.
Maar de snacks moesten niet allemaal binnen een paar uur klaar zijn, dus ben wat ideeën gaan zoeken op het internet.
na deze te hebben gevonden heb ik een datum geprikt wanneer dit zou gaan gebeuren. Tevens ook een kameraad uitgenodigd voor deze dag. Ik heb de snacks geregeld en hij het bier (helaas geen foto's). En gister was het zover.
de volgende snacks zijn gisteren voorbij gekomen:
*Asperges met ontbijtspek
*Moink balls
* Babybels gedoopt in chilisaus met een jasje van doritos
*Galapanjo/paprika poppers
*Chickenwings
*Ribfingers
*Frikandel burn ends
*Shotgun shells
*En als afsluiter 500gram bavette
Foto's vertellen meer. O ja, ook nog een foto van mij in actie tijdens de regen met een fleurige parasol voor tegen de regen
Maar de snacks moesten niet allemaal binnen een paar uur klaar zijn, dus ben wat ideeën gaan zoeken op het internet.
na deze te hebben gevonden heb ik een datum geprikt wanneer dit zou gaan gebeuren. Tevens ook een kameraad uitgenodigd voor deze dag. Ik heb de snacks geregeld en hij het bier (helaas geen foto's). En gister was het zover.
de volgende snacks zijn gisteren voorbij gekomen:
*Asperges met ontbijtspek
*Moink balls
* Babybels gedoopt in chilisaus met een jasje van doritos
*Galapanjo/paprika poppers
*Chickenwings
*Ribfingers
*Frikandel burn ends
*Shotgun shells
*En als afsluiter 500gram bavette
Foto's vertellen meer. O ja, ook nog een foto van mij in actie tijdens de regen met een fleurige parasol voor tegen de regen