BasBQ
Beef en Steak

Mezelf voorstellen

 
 

Cain

Vuurmaker
Berichten
87
Goedemorgen,

Bij dezen wil ik mijzelf voorstellen.
Mijn naam is Sander, ben 32 jaar en ik woon in het Land van Maas en Waal.
Sinds we daar wonen hebben wij een prachtige tuin (hiervoor enkel een balkon) en is de 3e BBQ inmiddels onderweg.
Eerst een Weber gekocht van 47 cm, maar die werd al gauw te klein bevonden, daarna een 57cm weber aangeschaft.
Daar kan ik mezelf nog altijd goed mee vermaken, maar ik heb van de week toch een keramische bbq aangeschaft, en zodoende is mijn Primo onderweg :)
Hiermee hoop ik stabielere temperaturen te behalen om gerechten die ik nu niet helemaal goed kreeg door te veel schommelende temperaturen nog beter te krijgen.

Ik mag graag aparte en grote stukken vlees op de barbecue leggen. Picanha en Tomahawk steaks zijn favoriet, maar recenter heb ik bijvoorbeeld ook een Beer Duck gemaakt.
We bereiden graag zoveel mogelijk eten klaar op de BBQ, dus ook groenten en aardappelen gaan bij ons wel eens op de bbq.
Daarnaast is een andere liefhebberij speciaalbieren, en de meeste gerechten combineer ik dan ook met een speciaalbier.

Op dit forum hoop ik veel te leren over de stabiliteit van temperaturen en toffe recepten van anderen te gaan proberen.

Groet,

Sander.
 
Welkom, leuk dat je er ook bij bent.

En ik krijg zomaar het idee dat jij ons ook het een en ander te leren hebt....
 
Welkom!
 
Welkom!
 
hoi Sander,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan