BasBQ
Beef en Steak

Memphis Style Dry Ribs

Tentje?!? Op een zaterdag eten er duizend man ribs ;)
Dinsdag staat het recept op m'n blog.
 
de smaak van de rub moet wel erg goed zijn lijkt me, ik geloof niet dat ik de meeste rub's lekker vind als ik er zo een hap van neem.....en ik heb het gevoel dat je de rub zo wel heel direct proeft...of schat ik dat verkeert in??


Ziet er wel lekker uit.
 
Dat schat je inderdaad verkeerd in ;)
 
noskos zei:
Dat schat je inderdaad verkeerd in ;)

dan ga ik het gewoon een keer proberen  :D
 
Ziet er lekker uit, dinsdag maar eens lezen en maken  :)
 
Lijkt me echt heerlijk.
Ben er zelf nog niet uit of ik eigenlijk wel zo'n fan ben van BBQ-saus op ribben, ik laat het vaak weg (gebruik rub+mop), en dit lijkt me erg lekker.

Vraag me af, nu je 175 graden direct hebt toegepast, hoe dit is in vergelijking met andere methoden zoals low&slow op smoker, indirect op wat hogere temperatuur, etc.?
 
Weer een andere structuur. Ze waren erg mals maar toch weer anders. Low & slow met inpakken maakt het zachter. Dit gaat meer richting de Easterwood ribs.
 
Waar staat je blog?
 
ThrowonD zei:
Waar staat je blog?

Foei ThrowonD... ;)

Dit is basiskennis natuurlijk, maar voor de zekerheid heeft Dennis die ook in z'n voetnoot staan.
 
Sander72 zei:
ThrowonD zei:
Waar staat je blog?

Foei ThrowonD... ;)

Dit is basiskennis natuurlijk, maar voor de zekerheid heeft Dennis die ook in z'n voetnoot staan.

Ow... dat... nee hoor... dat is een website, waar ik al vaak kom... bloggen is toch iets anders?
 
Heerlijk een keer op een andere manier. Ik ga deze zeker een keer maken, thks. Kan niet wachten tot Dinsdag.  B-)
 
Het is een blog hoor! Zo ben ik begonnen en dat is het naar mijn mening nog steeds.
 
sorry.... :blush:
 
verslag/recept op blog ziet er ook top uit!!!
 
Dankjewel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan