BasBQ
Beef en Steak

Memphis burger

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Vandaag de Memphis burger die Frits en ik in de VS aten nagemaakt. Hij was heerlijk :)

De Memphis burger is een burger met pulled pork in de VS te koop bij Carl Jr. en Hardee's die denk ik het grootste succes te danken heeft aan de commercial die erbij hoort.

BBQ's Best Pair - The Memphis BBQ Thickburger at Hardee's

In de VS was hij erg lekker, maar thuis smaakt hij nog beter omdat je gewoon betere pulled pork en een betere burger tot je beschikking hebt.

Het is verder vrij simpel, broodje, pulled pork erop, ik heb het wat fijner gesneden dan normaal en nog even goed met BBQ saus gemengd, gebakken uitjes erop (potje Go Tan bij de super). Dan burger en kaas erop. Voor het lekkere nog een schijfje augurk en klaar is je Memphis burger!

memphisburger-1.jpg
 
Yep, dat lijkt mij een h??l erg lekker broodje Dennis  :)
Ga ik zeker eens maken.

Eneh, als ik heel eerlijk ben, vind ik die broodjes wel tot zijn recht komen in die commercial hoor  ;)

Mac
 
Zitten er broodjes in de commercial dan? ;)
 
Ziet er goed uit. Als hij net zo heeft gesmaakt als dat hij er uit ziet, dan heb jij lekker gegeten vanavond.
 
En het moeilijkste van dit recept is om twee playboy modellen zover te krijgen dat ze voor je willen koken :-[

Maar het ziet er erg lekker uit! (Euuuuuhhh, die burger bedoel ik dus!) ;)
 
Ja, die ga ik de volgende keer ook maken
 
Gelukkig val ik tegenwoordig op wat rijpere vrouwen. Ik heb me dus goed op de burgers kunnen concentreren :D
Ik vind dat die dames niet echt hygi?nisch werken ;). En de burger van Dennis ziet er beter uit.
Of ik liever Dennis achter de bbq zie of deze 2 niet rijpe dames? Daar ben ik nog niet uit :-\
 
lekker Dennis, gaat hier ook op de lijst
 
Wat ben ik blij met Evernote, dit is er weer eentje voor op de todo-list.
Hij ziet er heerlijk uit.
 
Ik vind hem leuk!
Zal denk ik niet zo lang op het lijstje blijven staan...
 
Ziet er heel lekker uit, en wederom een toevoeging aan de steeds langer wordende bucketlist.
Altijd fijn.
Wat een geweldige inleiding tot een recept  8)
 
Lekker hoor!
 
Zo Mannen, en nu de tongen weer naar binnen, sprak ik streng.... ;)
Ga bakken, ga braden,ga achter de Q, maak je nuttig.... En als je iets wil dat de afwas voor je doet, neem een vaatwasser, is een stuk minder lastig, doet alleen zijn klep open als jij dat wil.
 
Kan niet anders concluderen dat dit er enorm lekker uit ziet! En die burger ook!
 
jumjum give me some!

en dan heb ik het niet alleen over de burgers.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan