BasBQ
Beef en Steak

Meat & Greet - De Foto's

Ik bedoelde gewoon meer zoals je het nu ook deed... Bij Leo, Tijmnan of Ed bijvoorbeeld ;)
 
Will er is niks mis met je foto's, bedankt voor het plaatsen.
 
mooie foto's Willy
 
Rocker zei:
Ik bedoelde gewoon meer zoals je het nu ook deed... Bij Leo, Tijmnan of Ed bijvoorbeeld ;)

Oh,zo!    Jaja. 
Dat is misschien een aanzetje om een gezichtenboek (als je over smoelenboek spreekt vind ik dat beledigend) op te starten. 
Maar ja,de meerderheid h?,die moet het daar wel mee eens zijn. 
En niet te vergeten de vaders van dit forum. (Eigenlijk hoort dit bericht hier niet thuis.)
 
Helaas kon ik er niet bij wezen,maar foto's zeggen genoeg.
Het ziet er gezellig uit.
 
Ja jongens... met die foto's te zien krijg ik NOG meer spijt dat ik er niet bij kon zijn. :'(

Please vertel me dat dit niet iets gewoon jaarlijks is en ik nu gewoon kan aftellen van 365 ?
Een winter-meating kan toch ook ? Of een lente-feestje ? Of .... ?  :-\
 
willyowinki zei:
Rocker zei:
Ik bedoelde gewoon meer zoals je het nu ook deed... Bij Leo, Tijmnan of Ed bijvoorbeeld ;)

Oh,zo!    Jaja. 
Dat is misschien een aanzetje om een gezichtenboek (als je over smoelenboek spreekt vind ik dat beledigend) op te starten. 
Maar ja,de meerderheid h?,die moet het daar wel mee eens zijn. 
En niet te vergeten de vaders van dit forum. (Eigenlijk hoort dit bericht hier niet thuis.)
Niet te moeilijk denken... ik had het enkel over het benoemen van de namen bij de foto's in dit topic! ;) Net zoals je nu al hebt gedaan bij een aantal foto's.
 
allemaal mooie foto's van een geslaagde dag....en we hoeven echt geen jaar te wachten toch ?  gewoon in de lente weer een dag organiseren....wordt zeker weer net zo leuk en gezellig...

iedereen die er was bedankt voor de leuke en geslaagde dag..... :)
 
jij ook dank je wel kees, je was geweldig
 
ik wil mij wel opofferen om de volgende te organiseren!
 
Big-T zei:
ik wil mij wel opofferen om de volgende te organiseren!

we zullen het mee nemen in het overleg oke?
 
Big-T zei:
ik wil mij wel opofferen om de volgende te organiseren!

Je heb vast nog wel wat ruimte in het stadion! ;)
 
Dominique zei:
Leo zei:
jij ook dank je wel kees, je was geweldig
Ja geweldig ondeugend!

hahaha...ik sta elke keer heel netjes op de foto.. en bij jouw verschijning op de foto's heeft iedereen commentaar :)  maar wel erg leuk hoor ;)
 
Traditie geboren, maar hoop niet elke keer op mn verjaardag...  :(
 
Als ik nog terug denk aan die spiesjes van Dominique. 
Ik heb dan wel geen verstand van eten maar wel van lekker.....mmmmmm!!!

Kees,wees zuinig op je mobiele BBQ fabriek.  Wil 'm de volgende keer niet missen.

Noskos,heel erg bedankt voor je cadeautjes in de vorm van rookpellets.

Leo,bedankt voor de fijne verzorging...taart , appel(mannen)taart...koffie...gulle lach!!

Bert en Big-T;dank voor de organisatie.

En verder allen die niet moeilijk deden.

Volgende keer een turtle-egg competitie?

 
credits voor de organisatie gaan enkel en alleen naar Bert. heb alleen een lijstje gemaakt dat niet gebruikt is ;)
 
willyowinki zei:
Als ik nog terug denk aan die spiesjes van Dominique. 
Ik heb dan wel geen verstand van eten maar wel van lekker.....mmmmmm!!!

Kees,wees zuinig op je mobiele BBQ fabriek.  Wil 'm de volgende keer niet missen.

Noskos,heel erg bedankt voor je cadeautjes in de vorm van rookpellets.

Leo,bedankt voor de fijne verzorging...taart  appel(mannen)taart...koffie...gulle lach!!

Bert en Big-T;dank voor de organisatie.

En verder allen die niet moeilijk deden.

Volgende keer een turtle-egg competitie?

Ik heb je graag een bakkie koffie gegeven Willy, mar de taarten die er stonden kwam echt niet bij mij vandaan.
Ik heb er wel van zitten smullen
 
En Big-T zat niet in de organisatie ;) Dat waren Bert en Gerard.
 
Kees Duym zei:
Dominique zei:
Leo zei:
jij ook dank je wel kees, je was geweldig
Ja geweldig ondeugend!

hahaha...ik sta elke keer heel netjes op de foto.. en bij jouw verschijning op de foto's heeft iedereen commentaar :)  maar wel erg leuk hoor ;)
Ik snap er ook niks van, maar ja, wat doe je eraan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan