BasBQ
Beef en Steak

Maverick Waterproof probes

 
 
 

Camillio020

Kooltjesharker
Berichten
101
Hallo allemaal,

Na de eerste keer bbq-en met mijn Maverick ET-733 merkte ik dat er iets aan de hand was met 1 probe. Omdat ik GEEN enkele reactie kreeg van de leverancier na 2 mails (ik noem geen namen noemen, want hij zit ook op dit forum... wie de schoen passe....), heb ik het eerst opgelost met de probe in de oven doen. Dat ging aardig, temperatuur meten was weer mogelijk. Maar damn, na een paar maanden bbqen bleef de probe weer 70 graden hoger steken, compleet onverklaarbaar waarom, maar zal wel weer met vocht te maken hebben....

Dus research doen, waterdichte probes: http://www.amazon.com/Maverick-ET-732-ET-733-Resistant-Replacement/dp/B00FTG6Y0K. Klinkt als de oplossing. Iemand ervaring er mee en zijn ze ook in NL verkrijgbaar? Anders ga ik er twee aan de andere kant van de plas bestellen en wellicht willen meer leden van het forum ze, dan bestellen we natuurlijk wat meer. We blijven toch Nederlanders he :)

Ben benieuwd naar jullie ervaringen of hacks om de Maverick probes ook waterdicht te krijgen.

Vrolijk Pasen verder!

 
Bekend probleem.
Ik heb het ook geprobeerd bij Amazon maar de verzendkosten waar veel te hoog. Uiteindelijk heb ik ze gekocht bij MeerBBQ.
Prima geregeld.
 
Die zien er degelijk uit Peet!
 
Wel mooi, waterdichte probes die je volgens het plaatje in de link niet mag onderdompelen.
Zou het gewoon hittebestendige kit met een siliconenkousje eromheen zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan