BasBQ
Beef en Steak

Maverick ET-8

 

Bloody Smoke

Tondelzoeker
Berichten
17
Goedemorgen,

Na een aantal runs met mijn smoker ben ik toch van plan om een extra thermometer te gebruiken. Met name om de temperatuur in de pit controleren. Mijn thermometer in de klep is volgens mij niet super nauwkeurig.

Nu is mijn vraag in hoeverre de Maverick ET-8 hiervoor geschikt is? Mijn inziens kan ik de probe toch ook in de aardappel steken en dan de temperatuur meten. Of sla ik plank volledig mis?

Zijn er anders nog alternatieven in deze prijsklasse? (student)

Ik hoor graag jullie mening/idee
 
Ik zou dan liever even doorsparen voor een Maverick met vlees en dome temperatuur meter.
 
ik zou even doorsparen voor de ET-73, de ET-8 maakt gebruik van voor geprogameerde tijden/temp voor vlees en is daarom wat minder flexibel in te zetten
de ET-73 is nog geen 70 euro dus extreem duur is dat niet... bijkomend voordeel, hij is draadloos dus Q aan, vlees erop alles instellen en gewoon aan de studie met de ontvanger er naast zo heb je alles in de gaten zonder steeds heen en weer te lopen B-)
 
Ik zou ook je probe DOOR de aardappel steken. In de aardappel meet je de interne temperatuur van dat ding en niet de omgevingstemperatuur. Je zult niet de eerste zijn ;)
 
noskos zei:
Ik zou ook je probe DOOR de aardappel steken. In de aardappel meet je de interne temperatuur van dat ding en niet de omgevingstemperatuur. Je zult niet de eerste zijn ;)

Haha misschien wel zo verstandig inderdaad ;)

Dan gaan we denk ik toch maar de ET-73 aanschaffen, bij amazon zijn mooie aanbiedingen op het moment.

Thanks!
 
Ik zeg DOEN!! :D
 
Je zou ook een bij onze sponsor kunnen kijken of bij een andere leveranciers/webshop uit NL, scheelt weer een hoop leverings-wachttijd en voor service en/of garantie zitten ze lekker dicht in de buurt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan