BasBQ
Beef en Steak

Maverick 732

 
 
 

henny

Gemarineerd
Berichten
1.215
Kan iemand mij vertellen, hoe ik op de Maverick constant mijn temperatuur in beeld krijg ? op de ontvanger dus, de zender geeft het wel aan.
ik zie nu alleen maar de alarm temperatuur, hoog en laag.
Wil graag op afstand de temp in de Q weten.
Alvast bedankt :)
 
als je ze aan zet, moet je eerst de ontvanger aanzetten en daarna de zender, dan communiceren ze goed met elkaar. Als je het andersom doet zie je op de ontvanger alleen maar streepjes en geen temperaturen
 
Zit er geen handleiding bij?
 
Was niet sarcastisch bedoelt, maar ik heb ??n van hun draadloze thermometers, een heel oud model en daar stond erg duidelijk in uitgelegd hoe er verbinding gemaakt moest worden tussen die twee.
 
Heb je al een keer getest wat er gebeurd als je buiten bereik komt van de zender? Het model erna had kon dan niet zelf weer verbinding maken en dan moest je weer naar buiten alles een keer aan en uit zetten.
 
Henny zei:
Hoe kan ik trouwens een blauwe quote balk invoegen ?
Door een nieuw draadje te openen en dan nieuwe poll aan te kiezen.
 
Mike gedraag je!

Nee hoor Henny,  je moet dan boven het berichtje wat je wil quoten op "citaat" drukken, dan komt het in een blauw balkje in je nieuwe bericht. Dat balkje zie je trouwens pas als je op verzenden hebt gedrukt.
 
Dominique zei:
Mike gedraag je!

Nee hoor Henny,  je moet dan boven het berichtje wat je wil quoten op "citaat" drukken, dan komt het in een blauw balkje in je nieuwe bericht. Dat balkje zie je trouwens pas als je op verzenden hebt gedrukt.
Mijn fout,zit weer eens niet goed te lezen.
 
Je kunt het ook handmatig doen door [quote ] het citaat [/quote ] te typen en dan de spaties in de tags weg te laten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan