Beef en Steak

Maurice

• Onderwerp starter Onderwerp starter dedrogist
  • Startdatum Startdatum
D

dedrogist

Gast
Goedemiddag,

Langs deze weg wil ik me even voorstellen, Mijn naam is Maurice, 39 jaar en ben al jaren verzot aan barbecueen en dan vooral het eten daarvan. Nu ik begin juni een grote barbecue organiseer ben ik me eens gaan inlezen in de wondere wereld van het barbecueen en tot mijn grote verrassing kwam ik deze site tegen. Heb me inmiddels aardig ingelezen en ga begin juni een aantal van jullie recepten proberen tot een goed einde te brengen. Mocht ik ergens tegen aanlopen dan zal ik me laten horen.

Van harte welkom Maurice :D

hoi Maurice,
welkom bij dit edele genootschap.

Wat noem jij een grote bbq?
En welke gerechten wil je de mensen dan voor gaan schotelen?
Ben niet nieuwsgierig hoor  :)

Welkom Maurice!!!

Hoi Maurice, welkom bij het BBQ Genootschap

Hoi Maurice, welkom hier

Hoi maurice! Niet te hard ergens tegenaan lopen hoor... ;)
Welkom hier!

Welkom Maurice! Succes met oefenen voor je grote Q! ;)

@leo Ik zal het "grote" in juiste perspectief plaatsen, het is een barbecue voor de familie met zo'n 18 man. Waaronder 5 kinderen. Op zich valt het dus wel mee.

Gerechten waaraan ik zit te denken heb ik van een post van forumlid Maroc afgekeken:

MOINK-bals, Home made maroc?s ribs, Garlic shrimp, Danbras sat?, Bobby flay?s planked salmon en als toetje banaan met chocolade. Uiteraard met de nodige salades erbij.

Ben nu de recepten aan het verzamelen, van de week de spulletjes in huis halen, voorbereiden, proef draaien (wil niet voor paal staan) en 7 juni een gezellige middag/avond maken met de familie. Ik hoop ze op deze manier eens een iets andere barbecue te laten beleven dan het geijkte barbecue pakket van de supermarkt.

@Iedereen ik zou inderdaad opletten met lopen de komende tijd  :D

Terug
Bovenaan Onderaan