BasBQ
Beef en Steak

Mastertouch GBS, modeljaar

smokeydre

Vuurmaker
Berichten
51
Hoi,

Helaas is mijn bestelling van een GBS 57cm bij een shop niet goed gegaan.
Geen probleem, genoeg anderen :)

Mijn vraag is. Toen ik keek waren ze ongeveer rond de 325 euro, zonder extra's. En nu zie ik ze bijv bij 269 met een bestekset voor de bbq voor 269 euro bij de barbecueshop, of de gbs+ eenvoudige weber hoes voor 289 euro.

Zijn ze allemaal aan het ' stunten'  omdat er een nieuwe model is/komt. Of is er voor zover jullie weten geen ' oude'  en nieuwe generatie van de mastertouch GBS 57CM?
 
ja, dat was even duurder. Maar goed; is er nog iets om op te letten qua modeljaar, of speelt dat niet?
 
De webshops zijn inderdaad aan het stunten. Zij kunnen zo met de prijzen spelen omdat ze nauwelijks personeel kosten hebben vergeleken met de winkels. Wel heb je in de winkels het voordeel dat je makkelijk je vragen kan stellen en je wordt geholpen met het maken van je keuze en vragen ( zoals het nut van de seargrate ). In de winkel is de service waarde hoger en sommige winkels zijn ook de service plaatsen voor als er iets niet klopt of punten betreft garantie. Hierin zijn de winkels dan coulanter wanneer je dan ook daadwerkelijk het product bij hun hebt aangeschaft. (Ze zetten net dat stapje extra bovenop de normale service.)

Dus het aanschaffen in de winkel is wat duurder maar daarbij steun je wel de service!

Hoop dat je er wat mee kan!
 
BryanB zei:
De webshops zijn inderdaad aan het stunten. Zij kunnen zo met de prijzen spelen omdat ze nauwelijks personeel kosten hebben vergeleken met de winkels. Wel heb je in de winkels het voordeel dat je makkelijk je vragen kan stellen en je wordt geholpen met het maken van je keuze en vragen ( zoals het nut van de seargrate ). In de winkel is de service waarde hoger en sommige winkels zijn ook de service plaatsen voor als er iets niet klopt of punten betreft garantie. Hierin zijn de winkels dan coulanter wanneer je dan ook daadwerkelijk het product bij hun hebt aangeschaft. (Ze zetten net dat stapje extra bovenop de normale service.)

Dus het aanschaffen in de winkel is wat duurder maar daarbij steun je wel de service!

Hoop dat je er wat mee kan!
+1

koop lokaal worden we allemaal wijzer van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan