BasBQ
Beef en Steak

Marabu Black Ranch houtskool -/- 30%

 
 

El Mariachi

Kooltjesharker
Berichten
145
Momenteel is deze in de aanbieding bij de Sligro. Vanmiddag 2 zakken van 15kg meegepakt. Kunnen we weer even voort. Prachtig houtskool mogelijk zijn er meer liefhebbers hier?
Dit weekend Rib-eye en iberico spareribs op de planning😎
Goed weekend!
Bas

20200619_175813.jpg
 
Helaas heb ik geen Sligro pas. Ik loop zo wel een aantal leuke aanbiedingen mis, helaas. Toch maar eens een bedrijf beginnen....
 
@ Sponz. Heeft toevallig een vereniging waar je lid van bent of een andere persoon een pas?
 
@ Sponz. Heeft toevallig een vereniging waar je lid van bent of een andere persoon een pas?

Nee, niet dat ik weet. Daarnaast is men meestal terughoudend met uitlenen van passen begreep ik uit een ander draadje.
 
Helaas heb ik geen Sligro pas. Ik loop zo wel een aantal leuke aanbiedingen mis, helaas. Toch maar eens een bedrijf beginnen....
Door corona kan iedereen toch bij de sligro shoppen? Of is dat alweer ingetrokken?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
 
Was laatst in een ander draadje dat dat is ingetrokken dat je bij groothandels naar binnen kon. In ieder geval bij de Makro was het voorbij
 
Ikheb ooit iets gelezen over een "slapend" bedrijf. Ik repareer nog wel eens computers maar niet in die hoeveelheid dat ik er mijn werk van kan opzeggen. Misschien moet ik daar iets mee gaan doen. Blijft er welbinder tijd over om achter de hete kolen te staan ......
 
Vorig weekend ook nog 'even snel' gaan halen omdat de aanbieding tot afgelopen maandag zou lopen..totdat ik op dinsdag het nieuwe boekje zag en deze aanbieding gewoon bleef doorlopen. Gelukkig hebben we iemand in de familie met een pasje 😉
 
Ikheb ooit iets gelezen over een "slapend" bedrijf. Ik repareer nog wel eens computers maar niet in die hoeveelheid dat ik er mijn werk van kan opzeggen. Misschien moet ik daar iets mee gaan doen. Blijft er welbinder tijd over om achter de hete kolen te staan ......

Je kunt ook de app Stocard gebruiken en als je dan een kopie mag maken van iemand zijn pas kun je die gebruiken.
En als je lid wordt van de wbqa krijg je het blad fire food en een hanos pas


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Je kunt ook de app Stocard gebruiken en als je dan een kopie mag maken van iemand zijn pas kun je die gebruiken.
En als je lid wordt van de wbqa krijg je het blad fire food en een hanos pas


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro


Ik woon op 45 kilometer afstand van de dichtstbijzijnde Hanos dus dat is niet echt een optie. Er zit een Sligro in Alkmaar , dat is 18 kilometer bij mij vandaan en nog wel te doen. Af en toe een keer kijken is de bedoeling, niet om een vriezer vol te gooien.
Bij de Sligro doen ze af en toe nog wel eens moeilijk over uitgeleende pasjes heb ik van horen zeggen.
Ik waardeer je meedenken !
 
Ik woon op 45 kilometer afstand van de dichtstbijzijnde Hanos dus dat is niet echt een optie. Er zit een Sligro in Alkmaar , dat is 18 kilometer bij mij vandaan en nog wel te doen. Af en toe een keer kijken is de bedoeling, niet om een vriezer vol te gooien.
Bij de Sligro doen ze af en toe nog wel eens moeilijk over uitgeleende pasjes heb ik van horen zeggen.
Ik waardeer je meedenken !


Hier geen probleem bij de Sligro met stocard de slager komt zelfs af en toe van moet je dit vlees niet eens proberen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Mijn favoriet, prachtige houtskool voor steaks. Knettert en vlamt mooi bij het aansteken, leuk voor de gasten. Wordt loeiheet en brandt lang. Misschien een keertje caveman ribeye mee proberen....

Sent from my GM1913 using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan