BasBQ
Beef en Steak

mango poeder

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
Ik ben voor een recept met vis op zoek naar mango (Amchur, Amchoor) poeder.
Wie weet waar je dat kan krijgen?

je kan het via internet bestellen, kosten ?1,50, komt dan ?7.50 verzenden bij, vind ik een beetje te gek
 
daar kan ik het via de website niet vinden Frits, kan wel een telefoontje eraan wagen morgen
 
Ik heb het ook even op Twiter aan Robin van Aziatische Ingredi?nten gevraagd, als iemand het zou moeten weten dan is zij het.
 
Het antwoord van Robin,

Ja, ik haal dat altijd op de middellandsweg, bij PAK. Ik moet daar toch eens over bloggen. Die heeft veel indiaas spul.
Dat is dan in Rotterdam.

En een afbeelding van het zakje is hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/asianingredients/5692435551/#

Volgens Robin hebben ze het bij andere Indiaas georienteerde winkels ook, dus als je een Indiase / Hindoestaanse winkel in de buurt hebt. Anders kijk ik wel binnenkort even bij de Surinaamse Toko's in de buurt van de Haagse Markt.

Wil nu trouwens ook het recept wel zien, ben dol op Indiaas ;)
 
zal het aan Desiree vragen, dan zal ik het erop zetten hier

Frits zei:
Leo ik heb mijn antwoord geupdate ;)

dank je wel Frits  :)
 
Xotus in Delft heeft het niet.
 
toko ramee in Delft ook niet
 
Ik krijg net een tweet van @driestriest:

amazing oriental Markthof heeft amchoor,linkerspecerijenschap links(naast wh.poppy seeds, garam m& gedr. granaatappelzaad)

Dat is dus in Den Haag, kan vragen of mijn zus het volgende week even voor je oppikt of heb je het voor de 14de nodig?
 
wat niet gaat gaat niet, maar als ze dat zou willen doen graag
 
Geen probleem vermoed ik, ze is toch ??n keer in de week heel dicht in de buurt.
 
heel handig genootschap  :D
 
En zo ziet het er uit:

amchur.jpg
 
Desi gaat hier helemaal blij van worden, zal haar onder druk zetten het recept te gaan plaatsen  ;)
 
Leuk topic, ik ben ook lang op zoek geweest naar mangopoeder. Ik woon in een klein dorp in Limburg en hier zijn helaas geen toko's etc te vinden.

Ik heb het toen besteld bij www.specialspices.nl voor ?1,15 en bij deze winkel werken ze met brievenbussenpost, dus geen hoge verzendkosten! Wou dit graag met jullie delen voor het geval er meerdere kookliefhebbers niet in de regio wonen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan