BasBQ
Beef en Steak

Magrietschijf lekt?

 
 

Nicks85

Vuurmaker
Berichten
78
Klopt het dat een gesloten margrietschijf op deze manier “lekt” ? Gewoon nieuwsgierig omdat er best wat speling op zit.

AAEC7C6F-FA49-4BCA-A951-3869FA421C88.jpeg
 
Schijnt meer voor te komen.
Gaat de bbq wel goed uit en kan je L&S goed regelen?
 
Nou dat valt dus erg tegen. Temp niet heel makkelijk te regelen en goed uit ook niet... wat zou ik er aan kunnen doen?
 
Nieuwe dop vragen via dealer, is garantie kwestie. Daar is hier al veel over geschreven, even zoeken.
 
Net even gekeken of er nog iets valt aan te draaien maar dat is niet het geval. Ik heb een melding gedaan bij Bastard.
 
Nieuwe dop vragen via dealer, is garantie kwestie. Daar is hier al veel over geschreven, even zoeken.
Ik lees veel dingen over de " nieuwe dop " maar eigenlijk niets over deze "daisy-wheel 2018 ". Meer mensen met deze problemen of zoek ik niet goed?
 
Even de schroef losmaken en kijken of alles lekker glad is, die van mij zaten toen wat bewerkings foutjes in, even glad gemaakt en daarna geen problemen meer.
 
Thanks voor de reactie. Wat voor bewerkingsfoutjes moet ik aan denken? En die schuif aan de onderzijde, hebben jullie daar ook iets aan gedaan? Daar zit ook echt onwijs veel speling op?
 
Bij mij zaten er wat spetters op en wat bramen zodat ie niet goed op elkaar lag
 
De geleider kun je aan het eind iets naar binnen tikken zodat ie wat strakker dicht zit
 
Oke, dat ga ik dan proberen. Misschien rare vraag. Maar zou jij eens foto kunnen maken van het resultaat nu?
 
3d94dcdd4a3f2f9de3079ce304c36f83.jpg


Is al een oude foto want heb hem inmiddels niet meer
 
Nieuwe margrietschijf en onderste luchtinlaat onderweg vanuit Bastard. Wat een goede service zeg!
 
Kom toevallig dit gesprek tegen, ben net nieuw hier. Vanmiddag een soortgelijk onderwerk gepost hier op het forum over mijn nieuwe masterbuilt. Deze top vent heeft wat speling rondom de bovenkant van de dome. Sluit niet strak aan rondom het vilt. Tevens ging de kamado niet goed uit, hele nacht lichtjes aan gebleven, ergens komt dus nog lucht naar binnen als ik alles afsluit. Ik heb vanmiddag een melding gemaakt bij Masterbuilt, hopen dat het daar net zo goed geregeld is als bij Bastard...
 
Terug
Bovenaan Onderaan