BasBQ
Beef en Steak

Mag ik mij even voorstellen.

ABBOV

Tondelzoeker
Berichten
1
Goedenavond,

Via deze weg wil ik mij toch even voorstellen; mijn naam is Arjan Busger op Vollenbroek en ben gek op alles wat met Outdoor Koken te maken heeft. Of je nu gaat om "Makreel in Krant", "Kip in Klei" of de welbekende "Beer Can Chicken". Mijn laatste "succesje" was tijdens het Pinksterweekend, een varken van 10 kilo aan het spit.  :)
Voor deze zaken kan ik eindeloos geduld opbrengen. (dat is in het dagelijks leven wel anders.  )

Om mijn hobby vaker te kunnen beoefenen ben ik in eerste instantie begonnen met de Dutch Oven, mooi kleinschalig en goed te doen in de achtertuin, hoef je tenminste niet elke keer een pagode vuur voor te bouwen, vinden de buren niet zo prettig.....

Ik dien mijn spaarzame vrije tijd te verdelen over 3 zaken, Scouting, Geocaching en Outdoor Cooking. Daardoor zal ik zeker niet elk weekend kunnen kokkerellen en hier uitbreid verslag van kunnen doen.
Er staat al wel het e.e.a. online, neem gerust een kijkje op: http://www.busgeropvollenbroek.nl

Met vriendelijke groet,

Arjan B. Busger op Vollenbroek
a.k.a. ABBOV
 
Hoi Arjan,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier Arjan! Veel plezier en leerzame momenten.
Trouwens, geochaching is ook leuke bezigheid, deed dat ook een tijdje, maar mijn voorkeur naar koken is groter  ;)
 
Hoi Arjen, welkom hier
 
Van harte welkom!
 
Welkom Arjan
 
Welkom Arjen, je hobbies lijken me eigenlijk heel goed te combineren.
 
Welkom en veel plezier hier!!!
 
Hoi Arjan, van harte welkom op dit forum. Zoals redfox al aangeeft is geochaching ook leuk om te doen.
wij doen dat wel eens met vrienden.
 
Ha Arjan, welkom hier en veel plezier!
 
Welkom Arjan :p
 
hoi Arjan,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi Arjan,

Een warm welkom!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan