BasBQ
Beef en Steak

Lunch op het werk pulled pork met spareribs

 
 

bruijnmeister

Vuurmaker
Berichten
60
Vandaag druk bezig met de lunch voor op het werk 15kg Pulled Pork op de Primo en twee slabs spareribs op speciaal verzoek van een collega.



De boston roasts heb ik in de Oakridge Secret Weapon rub gezet en een nachtje in de koelkast laten intrekken. Vanmiddag om 1400 uur zijn ze op de BBQ gegaan en het is nu 22.15 temp 70C ze zitten lekker in de zone.



De ribs gaan er zo op en die laat ik voor de verandering er gewoon een keer op liggen zonder ze in de folie te pakken of iets dergelijks. Ook deze heb ik gelijktijdig met de roasts in de Oakridge Secret Weapon gezet.



Dit ging zo niet passen dus heb ze maar neergelegd.



Na 16 uur waren er twee butts op temperatuur (89gr) de butt die tegen het deksel aan had gelegen duurde 18 uur voordat die op temperatuur was.





Pulled Pork en Ribs waren een enorm succes had wel veuls te veul dus de vriezer is weer gevuld.
 
Waar werk je? Dan kom ik even langs. Ik zie dat ik geen lunch bij me heb en dat jij genoeg hebt. ;)
 
dat is een prima lunch voor tussen de middag, heerlijk.
 
Daar wordt serieus gewerkt zeg.... prachtig!
 
Lekker aan het lezen en meekijken. Water begint zich te vormen in de mond en ..............?? niks geen eindfoto's X(

Begin is zeker goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan