Hallo BBQvrienden,
5 januari en ik loop in mijn korte broek door de tuin, 15?C dus tijd voor een zonnige lunch. B-)
Deze keer ei uit ovenschaaltjes.
vet de schaaltjes in met wat olie en plak er de spek in als een bakje.
de rest van de ingredi?nten; ui, paprika, champignon, bieslook, geitenkaas. Alles heel fijn gesneden.
ei er in en de rest van de ingredi?nten.
daar overheen nog een ei.
wat peper erop en hop op de Q
bijna klaar
Ook dit is een blijver. De volgende keer een paar kleine aanpassingen, nu was het eerste ei "done" en het 2de ei "running. In de herhaling maak ik eerst een omelet mengsel van de ingredi?nten en het eerste ei en dan nog een sunny side up er bovenop. Ook mag het nog wat meer groenten en bieslook hebben.
geniet van de zondag!
Gloeiende groet
Camiel de barbecueman
5 januari en ik loop in mijn korte broek door de tuin, 15?C dus tijd voor een zonnige lunch. B-)
Deze keer ei uit ovenschaaltjes.

vet de schaaltjes in met wat olie en plak er de spek in als een bakje.

de rest van de ingredi?nten; ui, paprika, champignon, bieslook, geitenkaas. Alles heel fijn gesneden.

ei er in en de rest van de ingredi?nten.

daar overheen nog een ei.

wat peper erop en hop op de Q

bijna klaar

Ook dit is een blijver. De volgende keer een paar kleine aanpassingen, nu was het eerste ei "done" en het 2de ei "running. In de herhaling maak ik eerst een omelet mengsel van de ingredi?nten en het eerste ei en dan nog een sunny side up er bovenop. Ook mag het nog wat meer groenten en bieslook hebben.
geniet van de zondag!
Gloeiende groet
Camiel de barbecueman