Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een keer voor nog geen 20 euro zo een ding van een ander merk bij Amazon gekocht. Doet het na een jaar nog prima en met een overkapping heb je ook geen last van waterIk vind een snoer uitrollen en weer opruimen. En water en stroom. En kostprijs wel een dingetje. Ik gebruik gewoon een butane gasfles met brander van de action. Daar zijn de gasflesjes 1,19 euro. Ipv overal 4,95. Gaan lang mee en kun je een keer vergeten in de buitenlucht. En heeft geen snoer.
Is ook voor die gene die er wel belang bij hebbenIk vind een snoer uitrollen en weer opruimen. En water en stroom. En kostprijs wel een dingetje. Ik gebruik gewoon een butane gasfles met brander van de action. Daar zijn de gasflesjes 1,19 euro. Ipv overal 4,95. Gaan lang mee en kun je een keer vergeten in de buitenlucht. En heeft geen snoer.
Bij de karwei looftlighter jamestown voor €37 .
Is precies de zelfde als die van de bastard .
(Komen uit zelfde fabriek).
De bastard lighter kost €59
Hoe lang is het snoer. Zag pas ook een vrij goedkope maar daar zat maar 30-40 cm snoer aan. Dat is te kort.........Ik heb hem net, was eerst wat sceptisch.
Maar vind hem super werken
Ik heb hem even voor je gemeten .Hoe lang is het snoer. Zag pas ook een vrij goedkope maar daar zat maar 30-40 cm snoer aan. Dat is te kort..
Zijn dat de originele Looftlighters die na 2jr. stuk gaan of de goedkopere imitatie's?Ik ben inmiddels bezig met mijn derde Looftlighter in ongeveer zes jaar tijd. Op de een of andere manier gaan ze na een dikke twee jaar stuk bij mij. Dat ik er steeds weer eentje koop betekent ook dat ik er ondanks dat heel tevreden over ben. Met het snoer red ik het prima van mijn garage naar de bbq. Voor mij echt de snelste manier om mijn bbq aan te maken.
Veel geld? Ja, maar een zorgvuldige afweging![]()
Origineel of imitatie, kans is groot dat ze uit exact dezelfde fabriek komenZijn dat de originele Looftlighters die na 2jr. stuk gaan of de goedkopere imitatie's?![]()