BasBQ
Beef en Steak

Longhaas

 
 

Salademan

Kooltjesharker
Berichten
234
Bijna willekeurig meegenomen en een van de meest verrassende stukken vleesch tot noch toe! Wat een mooie, vlezige smaak. Heerlijk! Wel even opletten op de zeen, dat wist ik dan weer niet. Toch nog wat geleerd voor de volgende keer . Verder ook niet zoveel foto’s omdat het naturel grillen was tot 53 graden kern…c’est tout.

7e097f994f048a9fe0a50b8de891fad2.jpg


9282b8727b2799980fec0fdfaea1d611.jpg


Oogt niet heel lekker op een groene plak maar er was even niets anders voor handen. De garing was per-fect!
365a7c96c2a932621a52ef29973d42c6.jpg


Smullen en vaker halen
 
🤣 Longhaas is top maar wel even splitsen inderdaad 😉 De zeen is zo dik dat dat heel goed te doen is zonder enige ervaring kan ik vertellen 😆👍🏼
 
Longhaas is idd heerlijk. Die groene achtergrond maakt mij niet uit. Mijn moeder zij altijd van een mooie tafel kan je niet eten!
volgende keer ff de zeen verwijderen en het s nog meer genieten.
Kan ook cavemanstyle
 
Inderdaad machtig mooi stuk vlees. Ik koop hem meestal al gesplitst…
 
Longhaas is fantastisch. Je ziet het wel eens als Onglet op de kaart staan.
 
Ziet er lekker uit
 
Ziet er heerlijk uit! Weer iets voor op de to-do lijst 😂. Prachtige cuisson ook overigens…
 
Dank allen. Ik had me er vooraf niet in verdiept en de zeen kwam dus als verrassing. Nu weet ik beter…en eromheen snijden was een makkie want hij is inderdaad duidelijk aanwezig

Maar smaken deed het!
 
Ziet er goed uit. Moet ik toch eens bij de groothandel mee nemen. Bij de lokale slager schijnen ze minder geschikt te zijn voor dit soort werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan