Al lange tijd wilde ik deze eens maken en als de gelukkige winnaar van de foto-wedstrijd van januari mocht ik het onderwerp van februari bedenken. Had ik gelijk een stok achter de deur 
Mijn zwager overgehaald om mee te doen en dus was gisteravond de avond. Helaas voor de foto's was het al donker buiten en had ik de WGA meegenomen om hem daar in klaar te maken.
De ossenhaas hebben we klaar gemaakt volgens het recept van Smokey Goodness. De ossenhaas op een laagje zout in een theedoek met wijn. Wat kruiden erop en vastbinden maar. De WGA volgegooid, thermometer erin en gaan met die banaan. De WGA was gelukkig net groot genoeg.
Het was leuk om te maken, weer eens wat anders
Ik zei toch dat we het recept en de foto's volgenden
Wat ovenfriet erbij:
Groet, Denny!

Mijn zwager overgehaald om mee te doen en dus was gisteravond de avond. Helaas voor de foto's was het al donker buiten en had ik de WGA meegenomen om hem daar in klaar te maken.
De ossenhaas hebben we klaar gemaakt volgens het recept van Smokey Goodness. De ossenhaas op een laagje zout in een theedoek met wijn. Wat kruiden erop en vastbinden maar. De WGA volgegooid, thermometer erin en gaan met die banaan. De WGA was gelukkig net groot genoeg.
Het was leuk om te maken, weer eens wat anders

Ik zei toch dat we het recept en de foto's volgenden

Wat ovenfriet erbij:

Groet, Denny!