BasBQ
Beef en Steak

Lidl vacummeerapparaat

 

Bamiblik

Tondelzoeker
Berichten
12
Goedemiddag,

Bij Lidl staat in de folder nu een 2-in-1: vacumeren en seal apparaat. Merk: Silvercrest (eigen merk dus).
Prijs: ?24,99,-  wellicht interessant?

Iemand ervaring met dit apparaat?
 
Trekt geen sterk vacu?m (foodsaver is beter), maar voldoet voor mij. gebruik het nu regelmatig voor een jaar.

Ik gebruik hem om bijvoorbeeld sous vide te koken. Om zoveel mogelijk lucht te verwijderen voeg ik wel wat olijfolie toe en plaats ik het apparaat wat hoger.
Daarnaast gebruik ik het ook voor zouten/pekelen.


Edit: nevermind,  ik zie dat ik een ander model heb...
 
Heb die van de lidl ook gehad, maar was er snel op uitgekeken. Trok niet heel goed Vacuum en kreeg het ook niet goed werkend met andere zakken... heb dus maar een foodsaver gekocht.
 
vogels zei:
Heb die van de lidl ook gehad, maar was er snel op uitgekeken. Trok niet heel goed Vacuum en kreeg het ook niet goed werkend met andere zakken... heb dus maar een foodsaver gekocht.

Precies het zelfde gedaan...
 
Ik heb er een voor op mijn volkstuin (thuis een Foodsaver). Voor die prijs prima ding, en goed voor het eenvoudige werk, maar is natuurlijk wel een stukkie minder dan de Foodsaver of Solis.
Ze leveren er rollen met struktuur bij.
 
Bedankt voor alle reacties. Ik laat deze even gaan en in de toekomst een beter apparaat aanschaffen.
 
Ceriel zei:
solexfrank zei:
Zijn de rollen die de Lidl verkoopt wel goed ?
In de meeste vacuumeermachines werken alleen de zakken/rollen met structuur, ik weet niet welke Lidl verkoopt?

vandaag een paar rollen gehaald en ze zien er uit als structuur zakken (heb de verpakking nog niet open gemaakt.) maar anders heb ik voor 5 euro 9 meter zakken om te marineren :)
 
ik heb de gok genomen een dit apparaat aangeschaft, en hem dit weekend gebruikt voor de gerookte kaas en zalm, hij deed zijn werk goed.
goed vacuum en netjes dicht gebrand .
Dit is wat je van zo'n apparaat verwacht en dat deed hij.ben er blij mee
 
werty zei:
ik heb de gok genomen een dit apparaat aangeschaft, en hem dit weekend gebruikt voor de gerookte kaas en zalm, hij deed zijn werk goed.
goed vacuum en netjes dicht gebrand .
Dit is wat je van zo'n apparaat verwacht en dat deed hij.ben er blij mee
Gisteren ook de gok genomen.

Valt me niet tegen, kan ook weinig verkeerd gaan voor eur 25...  :)

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan